fbpx

július 14, 2022

Az Index.hu szerkesztőségének bejárata

Névtelen cikkben támadja az Index lapunkat, miután megírtuk, hogy letiltották a Márki-Zay Péterrel készült választási interjút és elbocsátották védett korú főmunkatársukat

Az Index csúsztatásokban és valótlanságokban bővelkedő írást közölt lapunkról, miután beszámoltunk a portálnál történt különös, a sajtószabadság szempontjából súlyosan aggályos ügyekről. Az Index arra továbbra sem ad magyarázatot, mi történt a Márki-Zay Péterrel készült interjúval, miért nem engedték azt megjelenni, ehelyett a Media1-et kezdték el támadni meglehetősen személyeskedően.

Hírlista

Vizsgálatot indított az NMHH a Hírlista ellen – épp mikor a hírgyűjtő oldal megszavaztatta a Médiatanács működéséről a közönségét

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság azt vélelmezi egy eljárásban, hogy a Hírlista nevű híraggregátor oldal valójában egy sajtótermék, amit be kellett volna regisztrálni az NMHH-nál, és követelhető ellene akár sajtó-helyreigazítás is. Dióslaki Gábor, a portál alapítója a Media1-nek azt mondta, az NMHH téved, mivel ők csupán összegyűjtik más hírportálok híreinek címeit egy helyre, és furcsa egybeesésnek tartja, hogy épp akkor indult hatósági eljárás, amikor a Hírlista a Médiatanácsról indított internetes szavazást. Az ügy végkimenetele nem lényegtelen, hiszen eltérő szabályok vonatkoznak egy sajtótermékre, mint egy sajtótermékként be nem jegyzett honlapra.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások