Az AMC Networks International CNE közleményben tudatta a Media1.hu-val kedden, hogy marketing és kommunikációs igazgatósága új kommunikációs vezetővel bővült Ruska Viktória személyében, aki a hazai piac mellett a környező országok tartalmi kommunikációját, pr és közösségi média területeit irányítja ezután.

A szakember a DIGI/Invitel távközlési szolgáltatótól érkezett, ahol szintén hasonló tisztséget töltött be, azt megelőzően pedig 13 éven keresztül volt a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetője. Pályakezdőként az akkor piacra lépett HBO-nál műsorszerkesztésben dolgozott, majd később a T-Mobile átmárkázását segítette. Tanulmányait a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen angol és magyar szakon, valamint az egyesült-államokbeli Edinboro University of Pennsylvania média karon tömegkommunikációra specializálódva folytatta.
Az AMCNI CNE portfóliójába 12 csatornamárka tartozik, köztük a zászlóshajó AMC, továbbá a Filmcafe, Film Mánia, Film+ (csak Csehországban és Szlovákiában), Kinowelt (Németországban), Sport1, Sport2, Minimax, JimJam, Spektrum, Spektrum Home és TV Paprika csatornák, valamint az AMC Mikro digitális applikáció.
Ruska Viktória legutóbbi munkahelyét, a DIGI Távközlési Kft.-t nemrég vásárolta fel a 4iG – ezt követően a cég teljes vezetősége távozott.