
Pert indított a Miniszterelnökség ellen az Átlátszó
A pereskedés oka, hogy a Miniszterelnökség korlátozta az Átlátszó információszabadsághoz fűződő jogait, vagyis nem adott ki egy tanulmányt, amit a Tungsramtól vásárolt.
A pereskedés oka, hogy a Miniszterelnökség korlátozta az Átlátszó információszabadsághoz fűződő jogait, vagyis nem adott ki egy tanulmányt, amit a Tungsramtól vásárolt.
Az ország egyik leggazdagabb vállalkozójához köthető Rádió 1 hálózat egy hét alatt egyszerre 6 pénzügyi támogatást is elnyert a Médiatanácstól műsorgyártásra, és a szintén Mészáros Lőrinc-közeli KESMA több rádiójának ugyancsak megítélt támogatást a grémium a héten. Mások mellett a Milkovics Pál és Schabi Michaeli által nemrégiben felvásárolt Klasszik Rádió is kért és kapott a közel 90 milliós keretből.
Elnémulhat a közösségi rádió a Médiatanács döntése miatt.
Azt nézték meg egy tanulmányban, hogy a Fox News republikánus nézőinek változik-e a véleménye, ha négy héten keresztül a demokraták felé hajló CNN-t nézik.
Bár a Médiatanácshoz összesen 9 panaszbeadvány érkezett az orosz-ukrán háború február 24-i kitörését követően az állami M1 csatornán megjelenő orosz propagandát kifogásolva, a Médiatanács mindegyiket érdemi vizsgálat nélkül elutasította. A Médiatanács elfogadott egy kutatást, mely szerint az M1, az ATV, a Hír TV, a TV2 és az RTL Klub megfelelően tudósított a háborúról, csakhogy a kutatás márciust, nem pedig februárt érintette, amikor például Nógrádi György és Georg Spöttle beszélt a közmédiában.
Az Amnesty International Magyarország korábbi vezetőjét, valamint Panyi Szabolcsot, a Direkt36 oknyomozó portál újságíróját is megtalálták.
Médiafelügyeleti ügyekkel, frekvenciapályázatokkal és egy új, az online médiumok piacáról és felhasználóiról szóló tanulmánnyal foglalkozott a Médiatanács e heti ülésén.
E heti ülésén eredményt hirdetett az NMHH Médiatanácsa a Budapest FM 96,4 MHz 10+7 éves hasznosítására irányuló, egyetlen pályázó részvételével zajló „versenyben”: a győztes egy kormányközeli pályázó. Több más frekvencia ügyével, továbbá egy termékelhelyezésről szóló tanulmányal és a médiaigazgatási szabályokat megsértő rádiók szankcionálásával foglalkoztak.
Sok még a tennivaló az e-kereskedelmi vállalatok számára Európában, és ez alól nem jelentenek kivételt a nagyobb szereplők sem. Európa legnépszerűbb e-kereskedelmi webhelyeinek túlnyomó többsége, csaknem 94 százaléka öt vagy akár több hibát is tartalmaz a fizetési oldalakon.
Bár a PR-területen dolgozók kétharmada nő, vezetői posztra jóval kisebb arányban lépnek előre – erre hívja fel a figyelmet a nőnap alkalmából a Magyar Public Relations Szövetség egy 2020-as kutatás adatai alapján.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.