fbpx
Blikk, Magyar Nemzet és Népszava napilapok egy újságosnál

Átalakítás zajlik a Blikk szerkesztőségében: a digitális tartalmak továbbfejlesztése a cél

Ami viszont nem azt jelenti, hogy a lapot kiadó Ringier Axel Springer Magyarország ne számolna a nyomtatott Blikkel, mindössze a fókusz a digitális tartalmak felpörgetésén van Magyarország piacvezető bulvárnapilapjánál.

Strukturális átalakítás zajlik a Blikk szerkesztőségében, amely elsősorban a digitális tartalmak további fejlesztését szolgálja – tudta meg a Media1. Ezzel kapcsolatos érdeklődésünkre Varga Eszter, a Ringier Axel Springer Magyarország (RAS Magyarország) vállalati kommunikációs vezetője azt mondta, az átalakítás része a hónapokkal ezelőtt megkezdett folyamatoknak, melyek célja, hogy a blikk.hu a vezető híroldalakkal keljen versenyre, és ennek megfelelően folyamatosan zajlik a digitális tartalmak felpörgetése. A kommunikációs vezető hozzátette:

„A podcastokat és videós tartalmakat bővítettük, az oldal megjelenését, struktúráját felhasználóbarátabbá tettük, intenzív és folyamatos a fejlesztés minden téren és felületen. A blikk.hu megjelenését idén májusban megújítottuk, és ezt követően is nagyobb figyelmet fordítunk az online megoldásainkra – mind technológiailag, mind pedig munkaszervezésben. Ez együtt jár azzal is, hogy 2020 óta fokozatosan növeljük a szerkesztőség létszámát, így több tartalmat tudunk előállítani minden Blikk csatornán.”

A kommunikációs szakember hozzátette, hogy az újságosnál kapható Blikk napilap „pozíciójának megőrzése és piaci részesedésének növelése mellett a blikk.hu immáron stabilan negyedik – gyakran 800 ezres napi látogatóval a harmadik számú – szereplő a hírportálok rangsorában.”

Mi lesz a Blikk nyomtatott kiadásával?

Felmerül a kérdés, hogy miközben az online platformok felé tolódik el a piac, mi lesz a nyomtatott lappal. A kiadó vállalati kommunikációs vezetője megnyugtatta azokat, akik temetik a sajtó ezen szegmensét:

„A nyomtatott országos napilapok és magazinok piacán a Ringier Axel Springer kiadó az egyik legnagyobb független médiavállalat, míg a Blikk Magyarország piacvezető napilapja és továbbra is a RAS egyik legfontosabb nyomtatott terméke, mely a MATESZ által auditált bulvár napilapok piacának 64 százalékát, míg a napilappiac 44 százalékát tudhatja a magáénak, azaz napi közel 500 ezer olvasót szolgál ki”

– hívta fel a figyelmet Varga Eszter, és hozzátette:

„Míg más kiadók lapokat szüntettek meg vagy szüneteltettek, addig a RAS erősítette jelenlétét a nyomtatott piacon, és ez nem csak elérésben, de üzleti eredményben is stabil alapot jelent print portfóliónk jövője számára.”

Még több hír a Media1-en!

Borítókép: Blikket és lapokat árusítanak egy újságosnál. Fotó: Ladányi András / Media1
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások