fbpx
Szauter Zsolt, az eMag Magyarország frissen kinevezett marketingigazgatója.

Új marketingigazgató az eMAG Magyarországnál

Az új vezető az IKEA-tól érkezett a vállalathoz.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Idén áprilistól Szauter Zsolt koordinálja az Extreme Digital és az eMAG marketingtevékenységét – áll az e-kereskedelmi vállalat lapunkhoz is eljuttatott közleményében.

A 34 éves, az IKEA-tól érkező marketingszakembert „elsősorban az sarkallta a váltásra, hogy a pandémia alatt az online kereskedelem több évet ugrott előre a fejlettségben”.

Az eMAG Magyarország és az Extreme Digital előtt Szauter Zsolt 15 évet töltött el az IKEA hazai és külföldi leányvállalatainál. Azt tartja a legfontosabbnak célkitűzésének, hogy a két márka képes legyen megtartani azokat a felhasználókat, akik a járványhelyzetben próbálták ki először az internetes vásárlást.

„Úgy gondolom, hogy egyesített kapacitásai révén a két márka hamarosan eljut egy olyan pontra, ahol nem csupán a piacvezető szerep megtartása a cél, hanem az, hogy célközönségeik körében diktálják a legújabb online vásárlási trendeket. Kereskedelmi szempontból a legnagyobb potenciált a visszatérő vásárlók arányának növelésében látom, ehhez pedig a teljes vásárlói út alatt kell olyan pluszt nyújtani az ügyfeleknek, amelyre a versenytársak nem képesek. A járvány egy éve alatt három évet ugrott előre a hazai e-kereskedelem fejlődése, kis túlzással hamarosan nem lesz értelme külön online és offline vásárlókról beszélnünk. A fizikai boltok szerepe megváltozik, találkozási pontként működnek majd, ahol az eladóktól vásárlás előtt szaktanácsokat lehet kérni. A kiskereskedelem jelenleg is zajló átalakulása során az eMAG és az Extreme Digital hibrid működési modellje komoly előnyt jelent”

– mondta el az új marketingigazgató.

Az eMAG Magyarország 2019 márciusában jelentette be, hogy összeolvad az Extreme Digitallal. 2020-ban megnyitotta első üzleteit is Magyarországon; a vállalat jelenleg három budapesti, valamint egy pécsi egységet működtet, közel 150 saját üzemeltetésű easybox csomagautomata mellett. A két cég marketingtevékenysége 2020 júniusa óta van közös marketingvezetőnél. Eddig Szarka Szilvia látta el a feladatot.

További hírek találhatók a Media1.hu-n!

Kiemelt kép: Szauter Zsolt, az eMag Magyarország frissen kinevezett marketingigazgatója. Fotó: eMag

A Media1.hu hírportál E-kereskedelem rovatának támogatója a Jófogást, Használtautó.hu-t és az Autónavigátor.hu-t működtető Adevinta Hungary. (x)

 

Szóljon hozzá!