Az edigital honlapja

Közös marketingvezetőhöz kerül az eMAG és Extreme Digital márka

Szarka Szilvia lesz a marketingigazgató.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A fuzionáló eMAG és Extreme Digital márkákat 2020 júliusától egyaránt Szarka Szilvia veszi át, aki 13 évnyi tapasztalattal rendelkezik az e-kereskedelmi szektorban marketing területen, és az Extreme Digital és az eMAG Magyarország jelenleg is zajló fúziója nyomán került a csapatba.

Szarka Szilvia, az eMag és az eDigital leendő közös marketingigazgatója
Szarka Szilvia, az eMag és az eDigital leendő közös marketingigazgatója. Fotó: LinkedIn

Az eMAG és az Extreme Digital összeolvadásuk után is külön márkaként élnek tovább. Ennek jegyében már el is kezdődött az eMAG márka újrapozicionálása, amelynek első brandkampányát az ACG-vel, a márka új lead ügynökségével dolgozta ki a vállalat.

Az egyesülő márkák pr és kommunikációs feladatait júniustól az Eurolex Consulting, az Extreme Digital korábbi ügynöksége látja el.

További hírek és cikkek találhatók a Media1-en.

 

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!