Németh Béla, a Mediabrands távozó vezetője

27 év után lemondott Németh Béla, a Mediabrands regionális és magyarországi vezetője

A vállalat közölte azt is, hogy Varsóba helyezik át a regionális központot Budapestről.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Németh Béla az IPG Mediabrands kötelékében eltöltött 27 év után lemond a Mediabrands regionális- és magyarországi elnöki tisztségéről, majd július végén elhagyja a cégcsoportot – jelentette be a vállalat szerdán.

A közép-európai  (CEE) régió az Európát, Közel-Keletet és Afrikát magába foglaló EMEA térség legnagyobb piacai közé tartozik és kiemelt jelentőségű a Mediabrands számára.

A Mediabrands EMEA vezetése arról állapodott meg, hogy mostantól még nagyobb figyelmet fordít Európa 6. legnagyobb piacára, Lengyelországra, ezért a CEE régió központját Budapestről Varsóba költözteti.

Németh Béla nem vállalta a költözést

Németh Béla, az IPG Mediabrands CEE nyáron leköszönő elnöke közölte:

„Egyetértek annak szükségességével, hogy a lengyel piacra több figyelmet kell fordítani, de úgy döntöttem, hogy a jelenlegi élethelyzetemben nem szeretnék Varsóba költözni. A Mediabrands európai vezetőségével abban állapodtunk meg, hogy nyár közepén távozom a pozícióimból. A tavalyi év során a budapesti irodában befejeződött egy új menedzsment felépítése, így a Mediabrands csoport minden eddiginél erősebb vezetői gárdával várja az új kihívásokat. A következő négy hónapban mindannyian azon dolgozunk majd, hogy a távozásom szinte észrevétlen legyen mind az Ügyfeleink számára, mind a piac többi szereplője felé. Ismerve a kollégáimat, ennek elérésében egészen biztos vagyok.”

A Mediabrands CEE új igazgatójának és a magyar egység leendő vezetőjének kiválasztása már elkezdődött – derül ki a cég tájékoztatásából.

Az IPG Mediabrands ügynökségi csoportot 2007-ben alapította az Interpublic Group, hogy egy ernyőmárka alatt kezelje az összes, médiához kapcsolódó globális egységét. Ma több mint 37 milliárd dollár értékben kezelnek marketingbefektetéseket, és összesen több mint 8500 marketingkommunikációs szakemberük van a világ több mint 130 országában, köztük Magyarországon.

Az IPG Mediabrands ügynökségi csoportjához tartozik a UM, az Initiative, a BPN és az Orion Holdings, csakúgy mint az olyan speciális üzleti egységek mint a Magna, a Cadreon, az Ansible, a Society, a Reprise, a Rapport, az IPG Media Lab és az IPG által nemrég felvásárolt Axciom, a világ egyik legnagyobb data&tech specialistája.

Érdekesség, hogy Németh Béla mindössze három évvel töltött kevesebb időt az IPG Mediabrands kötelékében, mint amennyi ideig a néhány nappal ezelőtt a nyugdíjazását bejelentő Bayer József vezette a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalatot.

Kiemelt kép: Németh Béla, a Mediabrands távozó regionális és magyarországi vezetője

Szóljon hozzá!