fbpx
Az Adverticum logója

Új technológia és fontos új ügyfél az Adverticumnál

Az új fejlesztés képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit.

Magyarország vezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer fejlesztője és üzemeltetője, az Adverticum Zrt. bejelentette, hogy a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet tudhat maga mögött.

Az év során az ügyfelek számában is bővülni tudott a 100 százalékos hazai tulajdonban, és Magyarországon működő szerverparkkal szolgáltató cég. Több weboldal mellett a 2020-ban alakult, a volt indexesek által létrehozott Telex.hu is az Adverticum AdServerhez csatlakozott.

Emellett elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.

Hosszú tervezési- és fejlesztési munka eredményeként vezették be az EasyBID nevű megoldást, az Adverticum AdServer programmatic (automatizált hirdetési) megoldásokra optimalizált szolgáltatását. Az új szolgáltatás segítségével tetszőleges számú programmatic hirdetési rendszer kapcsolható be egy-egy felület kiszolgálásába, így lehetővé téve a felületek bevételének maximalizálását.

Az Adverticum AdServer korábbi jól ismert és kedvelt funkcióit megtartva kínálja az új szolgáltatást, így az ár alapú döntéshozatali mechanizmus most már korlátlan számú külső szolgáltató kampányai esetén is képes megversenyeztetni és kiválasztani azt a hirdetést, amellyel a legnagyobb hirdetésbevétel biztosítható a tartalomszolgáltatók részére.

A különféle igényt lefedő hirdetési sablonok eddig is elérhetők voltak a kínálatban, mint ahogy teljesen egyedi kreatív megoldások fejlesztésére is van lehetőség az Adverticum nyitott fejlesztési platformjának köszönhetően.

A szolgáltatással kapcsolatban Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese elmondta:

„Az elmúlt 20 évben sikeresen dolgoztunk azért, hogy ne csak transzparens és megbízható piaci alapokon nyugvó szolgáltatást és magas színvonalú támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek, hanem mindezt az elérhető legfejlettebb technológiák alkalmazásával tegyük elérhetővé.”

Szabó Hédy vezérigazgató hozzátette:

„Pozitívan tekintünk a 2021-es év elé, mert azt gondoljuk, hogy egyre fontosabb az az átlátható és független üzleti szemlélet valamint technológiai tudás, amit az Adverticum Zrt. képvisel.”

Az Adverticum Zrt. 2001 óta működik, kezdetben kizárólag hirdetéskiszolgáló megoldásokkal foglalkoztak, majd ez különböző egyéb online marketing technológiákkal is kibővült később.

További médiás hírek találhatók a Media1.hu-n!

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások