A Rádió 1 és a Rádió 1 hálózat, a Best FM és Retro Rádió is bekerül 2021 januárjától az Atmedia multimédiás reklámértékesítő ház rádiós portfóliója. Ezt Kosaras Klaudia, a vállalat értékesítési vezetője jelentette be a Big Picture konferencián kedden.
A cég által értékesített rádiós portfólióba eddig az állami rádiócsatornák, a Kossuth, a Petőfi, a Bartók és Dankó Rádió, valamint a Fitrádió tartoztak, ezek terén nincs változás, azaz továbbra is maradnak az Atmediánál.
A Media1 egyébként már idén márciusban megírta, hogy az Atmedia és a Rádió 1 Csoport várhatóan szorosabbra fűzi a szálakat a jövőben, de akkor ezt megkeresésünkre még nem erősítették meg, pedig ennek elég egyértelmű jelei voltak.
Korábban a Rádió 1, a Best FM és a Retro Rádió reklámidejét a Mediatime Kft. értékesítette.
Az Atmedia tévés portfóliója továbbra is 42 tévécsatornából tevődik majd össze 2021-ben, vagyis partnerük marad például a TV2 Csoport és az MTVA is.
A Big Picture konferenciáról folyamatosan tesszük közzé a híreket, a továbbiakat ide kattintva olvashatják.
Az Atmediáról itt olvashatók korábbi híreink, cikkeink.