Kosaras Klaudia, Atmedia

Az Atmediához kerül a Rádió 1, a Best FM és a Retro Rádió reklámidejének értékesítése

Ezt a Big Picture tévés konferencián jelentette be az Atmedia egyik vezető munkatársa.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

A Rádió 1 és a Rádió 1 hálózat, a Best FM és Retro Rádió is bekerül 2021 januárjától az Atmedia multimédiás reklámértékesítő ház rádiós portfóliója. Ezt Kosaras Klaudia, a vállalat értékesítési vezetője jelentette be a Big Picture konferencián kedden.

A cég által értékesített rádiós portfólióba eddig az állami rádiócsatornák, a Kossuth, a Petőfi, a Bartók és  Dankó Rádió, valamint a Fitrádió tartoztak, ezek terén nincs változás, azaz továbbra is maradnak az Atmediánál.

A Media1 egyébként már idén márciusban megírta, hogy az Atmedia és a Rádió 1 Csoport várhatóan szorosabbra fűzi a szálakat a jövőben, de akkor ezt megkeresésünkre még nem erősítették meg, pedig ennek elég egyértelmű jelei voltak.

Korábban a Rádió 1, a Best FM és a Retro Rádió reklámidejét a Mediatime Kft. értékesítette.

Az Atmedia tévés portfóliója továbbra is 42 tévécsatornából tevődik majd össze 2021-ben, vagyis partnerük marad például a TV2 Csoport és az MTVA is.

A Big Picture konferenciáról folyamatosan tesszük közzé a híreket, a továbbiakat ide kattintva olvashatják.

Az Atmediáról itt olvashatók korábbi híreink, cikkeink.

Borító: Kosaras Klaudia. Fotó: Atmedia / Media1-archívum
Szóljon hozzá!