fbpx
Kosaras Klaudia, Atmedia

Az Atmediához kerül a Rádió 1, a Best FM és a Retro Rádió reklámidejének értékesítése

Ezt a Big Picture tévés konferencián jelentette be az Atmedia egyik vezető munkatársa.

A Rádió 1 és a Rádió 1 hálózat, a Best FM és Retro Rádió is bekerül 2021 januárjától az Atmedia multimédiás reklámértékesítő ház rádiós portfóliója. Ezt Kosaras Klaudia, a vállalat értékesítési vezetője jelentette be a Big Picture konferencián kedden.

A cég által értékesített rádiós portfólióba eddig az állami rádiócsatornák, a Kossuth, a Petőfi, a Bartók és  Dankó Rádió, valamint a Fitrádió tartoztak, ezek terén nincs változás, azaz továbbra is maradnak az Atmediánál.

A Media1 egyébként már idén márciusban megírta, hogy az Atmedia és a Rádió 1 Csoport várhatóan szorosabbra fűzi a szálakat a jövőben, de akkor ezt megkeresésünkre még nem erősítették meg, pedig ennek elég egyértelmű jelei voltak.

Korábban a Rádió 1, a Best FM és a Retro Rádió reklámidejét a Mediatime Kft. értékesítette.

Az Atmedia tévés portfóliója továbbra is 42 tévécsatornából tevődik majd össze 2021-ben, vagyis partnerük marad például a TV2 Csoport és az MTVA is.

A Big Picture konferenciáról folyamatosan tesszük közzé a híreket, a továbbiakat ide kattintva olvashatják.

Az Atmediáról itt olvashatók korábbi híreink, cikkeink.

Borító: Kosaras Klaudia. Fotó: Atmedia / Media1-archívum
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások