A Telenor tájékoztatása szerint azért látta szükségét az igazgatóság megalakításának, mert a koronavírus-járvány miatt a digitális csatornák szerepe hangsúlyosabbá vált.
A vállalat közleményből az is kiderül, hogy a Telenor oktatóvideó-sorozatot is készített az ügyfelek részére, hogy segítségével könnyebben tudják használni a digitális csatornákat.
A digitális igazgatóság élére kinevezett Varga-Hering Zsuzsanna több mint tízévnyi szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs és kereskedelmi szektorban, valamit nyolcéves vezetői gyakorlata van. A frissen kinevezett szakember korábban a Mall.hu-nál dolgozott, és a marketing és kommunikációs területért felelet. Ezt megelőzően különböző reklámügynökségeknél digitális területen tevékenykedett.

„Azonnali válaszreakcióra, gyorsan elindított fejlesztési sprintekre, a komplex tranzakciók egyszerűsítésére van szükség, hogy a digitális térben könnyen elvégezhetők legyenek a folyamatok. Igyekeztünk kézzelfoghatóbbá tenni az internetes ügyintézést azoknak, akik először találkoztak ilyen digitális megoldásokkal, amelyeket törekszünk élményszerű teendővé varázsolni.”
– mondta el Varga-Hering Zsuzsanna.
A szakember 2016-ban csatlakozott Telenor Magyarországhoz területi osztályvezetőként.
További hírek olvasható a Media1.hu-n!