szeptember 3, 2020

Bárdos András

Bárdos András is otthagyta az SZFE-t

A tévés már az egyetem átalakításának bejelentésekor kérte a szerződése felbontását, de csak most hozta nyilvánosságra, hogy már nem dolgozik ott.

NMHH Médiatanács

Megbírságolta a Médiatanács az RTL Klubot, a HírTV-t, a TV2-t és az ATV-t

Közülük a legnagyobb bírságot az RTL Klub kapta, melynek 2,2 millió forint összegű bírságot kell befizetnie. Eldőlt az is, hogy megújul a filmadatbázis, illetve több rádiós frekvencia pályázatával is foglalkozott a testület, kiderült például, hogy Szegeden egyedül a Karc FM pályázik az aktuális frekvenciára. Több rádió támogatási összeghez jutott. A Klubrádió médiaszolgáltatási jogosultságáról most nem hoztak határozatot.

A 168 Óra helye balra, 2020.09.03-án, 13:30-kor

Hiánycikk lett a 168 Óra a főszerkesztő elbocsátása után

Miközben váratlanul hiánycikké vált a hetilap, szűkszavúan ugyan, de mégiscsak megszólalt Rózsa Péter, az Orbán-család fiatalkorú tagját is tartalmazó fotó leközlésére hivatkozva elbocsátott főszerkesztő. A MÚOSZ elnöke beszédesebb volt nála: azt mondta, az elbocsátás vélhetően jogszerűen történt, de szerinte más lehet a valós magyarázat. Egy 168 órás munkatárs pedig azt mondta, számított már az elbocsátásra. A lap vezérigazgatója viszont kitart tegnapi álláspontja mellett.

Madárlátta

Madárlátta fotó: Szijjártó Péter az irodahajón

Illusztrátor barátunk, Ladányi András „álhírünkben” szereplő fotója alkalmas lehet annak igazolására, hogy Szijjártó Péter valójában az adriai „irodahajón” is munkával töltötte az időt, közel úgy, ahogyan azt a miniszter a Facebookon is láttatni igyekezett oldalának követőivel.