Magyar Marketing Szövetség

Kibővült a Magyar Marketing Szövetség elnöksége

A koronavírus miatt online tisztújításon megválasztott, 16 fősre bővült elnökség feladata a szövetség támogatása és ezen keresztül a kreatív ipar motorizálása.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Az idén már harmincéves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alkalmazkodva a koronavírus miatti speciális körülményekhez, a szövetség idei, tisztújító közgyűlését online bonyolította le május 13-án.

A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítsa a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére fókuszáló, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.

A szervezet stratégiájához illeszkedő módon az elnökségbe 9 új, a megbízói/hirdetői oldalt képviselő tag került be:

  • Balogh Barbara (Heineken Hungária)
  • Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.)
  • Fülöp Gábor (Provident)
  • Jákó Eszter (MVM)
  • Kovács András Péter (Magyar Telekom)
  • Mérő Ádám (The Coca-Cola Company)
  • Szilva Mónika (Nestlé Hungária)
  • van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország)
  • Varga Anita (Rossmann)

Tovább folytatja a munkáját az elnökség soraiban

  • Bonyhádi Gábor (PROGmasters)
  • Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem, Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar)
  • Sütő Ágnes (Magyar Bankszövetség)
  • Dr. Piskóti István (Miskolci Egyetem, Turizmus és Marketing Intézet)
  • Dr. Totth Gedeon (Budapesti Gazdasági Egyetem, Külkereskedelmi Kar)
  • Varga István (Manta Marketing / Az Év Honlapja)

A szövetség irányító szervének munkáját továbbra is Hinora Ferenc (Positive Adamsky) vezeti, akinek az elnöki megbízatása jövőre jár majd le. A tagság egyöntetű támogatásával az elnökség munkáját Tonk Emil, a szövetség egyik alapítója, első örökös tiszteletbeli elnökségi tagjaként támogatja a jövőben.

A szavazás eredményeként az Etikai Bizottság tagjai

  • Dr. Fazekas Ildikó (ÖRT)
  • Hovanyecz Norbert (SuperShop)
  • Knapcsek Katalin (KNK PR & Media)

a Felügyelő Bizottság tagjai pedig

  • Göbölyösné Mátrahegyi Anna (Médiapiac),
  • Dr. Neuberger Ákos (Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda)
  • Turgonyi Szabolcs (MKB)

Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke elmondta: a Magyar Marketing Szövetség idén februárban hirdette meg azt az új stratégiai irányvonalat, amely szerint a közeljövőben ki kell mutatni az ágazat gazdasági lábnyomát, súlyát, illetve ágazatszerkezetét, és ezekre építve meg kell határozni a szakma identitását. A szövetség, a szakma meghatározó érdekképviselőjeként az eddigieknél még eredményesebb érdekérvényesítést kíván folytatni a gazdaságban és a kreatív iparon belül, illetve kiemelt figyelmet kíván fordítani a megbízói, hirdetői oldal szakmai támogatásának, érdekeik fajsúlyos, hatékony képviseletének is.

Az elnök jelezte: hiszi, hogy a kibővített elnökségben felhalmozott szaktudás és kapcsolati tőke még inkább képessé teszi a szövetséget arra, hogy a kreatív- és marketingszakma elismert képviselőjeként bővülő szakmai tartalmakkal, vonzó projektekkel, széles körű érdeklődésre számot tartó eseményekkel, illetve edukációs programokkal támogatva lásson hozzá a gazdaság újraindításához, motorizálásához.

A Magyar Marketing Szövetség közel 15 projektjén keresztül csak a tavalyi esztendőben közel 2000 szakemberhez jutott el – tette hozzá Hinora Ferenc.

További hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!