Az idén már harmincéves Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alkalmazkodva a koronavírus miatti speciális körülményekhez, a szövetség idei, tisztújító közgyűlését online bonyolította le május 13-án.
A tagok megszavazták, hogy júniustól kibővült, 16 tagú elnökség irányítsa a megbízói oldal hangsúlyosabb képviseletére fókuszáló, közel 200 tagot számláló MMSZ stratégiájának megvalósítását.
A szervezet stratégiájához illeszkedő módon az elnökségbe 9 új, a megbízói/hirdetői oldalt képviselő tag került be:
- Balogh Barbara (Heineken Hungária)
- Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.)
- Fülöp Gábor (Provident)
- Jákó Eszter (MVM)
- Kovács András Péter (Magyar Telekom)
- Mérő Ádám (The Coca-Cola Company)
- Szilva Mónika (Nestlé Hungária)
- van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország)
- Varga Anita (Rossmann)
Tovább folytatja a munkáját az elnökség soraiban
- Bonyhádi Gábor (PROGmasters)
- Dr. Papp-Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem, Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar)
- Sütő Ágnes (Magyar Bankszövetség)
- Dr. Piskóti István (Miskolci Egyetem, Turizmus és Marketing Intézet)
- Dr. Totth Gedeon (Budapesti Gazdasági Egyetem, Külkereskedelmi Kar)
- Varga István (Manta Marketing / Az Év Honlapja)
A szövetség irányító szervének munkáját továbbra is Hinora Ferenc (Positive Adamsky) vezeti, akinek az elnöki megbízatása jövőre jár majd le. A tagság egyöntetű támogatásával az elnökség munkáját Tonk Emil, a szövetség egyik alapítója, első örökös tiszteletbeli elnökségi tagjaként támogatja a jövőben.
A szavazás eredményeként az Etikai Bizottság tagjai
- Dr. Fazekas Ildikó (ÖRT)
- Hovanyecz Norbert (SuperShop)
- Knapcsek Katalin (KNK PR & Media)
a Felügyelő Bizottság tagjai pedig
- Göbölyösné Mátrahegyi Anna (Médiapiac),
- Dr. Neuberger Ákos (Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda)
- Turgonyi Szabolcs (MKB)
Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke elmondta: a Magyar Marketing Szövetség idén februárban hirdette meg azt az új stratégiai irányvonalat, amely szerint a közeljövőben ki kell mutatni az ágazat gazdasági lábnyomát, súlyát, illetve ágazatszerkezetét, és ezekre építve meg kell határozni a szakma identitását. A szövetség, a szakma meghatározó érdekképviselőjeként az eddigieknél még eredményesebb érdekérvényesítést kíván folytatni a gazdaságban és a kreatív iparon belül, illetve kiemelt figyelmet kíván fordítani a megbízói, hirdetői oldal szakmai támogatásának, érdekeik fajsúlyos, hatékony képviseletének is.
Az elnök jelezte: hiszi, hogy a kibővített elnökségben felhalmozott szaktudás és kapcsolati tőke még inkább képessé teszi a szövetséget arra, hogy a kreatív- és marketingszakma elismert képviselőjeként bővülő szakmai tartalmakkal, vonzó projektekkel, széles körű érdeklődésre számot tartó eseményekkel, illetve edukációs programokkal támogatva lásson hozzá a gazdaság újraindításához, motorizálásához.
A Magyar Marketing Szövetség közel 15 projektjén keresztül csak a tavalyi esztendőben közel 2000 szakemberhez jutott el – tette hozzá Hinora Ferenc.
További hírek találhatók a Media1-en!