kovács tibor

A Ringier Axel Springer Magyarország budapesti egyik irodájának bejárata a Városmajor utcában

Egyszerűbb lett elérni 300 millió médiafogyasztót

Ezentúl az Axel Springer médiakonszern hirdetői egyszerre akár 30 országban is megjelenhetnek kampányaikkal, több mint 300 millió médiafogyasztót elérve. A lehetőséghez csatlakozik a Ringier Axel Springer Magyarország is, így például a Blikk is befogad majd nemzetközi kampányokat az anyavállalat közreműködésével – tudta meg a Media1.

Tesztklub, a Ringier Axel Springer Magyarország új digitális terméke

A Blikk kiadója új terméket indít; Veszélyben a médiatudatosság képzés – ez történt a Media1 adásában

Kovács Tibor, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezetője a Media1 műsorának adta idei első interjúját és jelentette be egy új online médiatermék, a Tesztklub elindítását. Médiatanár szakos végzősökkel pedig arról beszélgettünk, milyen következményekkel járhat, ha megszűnik a médiaismeret tantárgy oktatása a középiskolákban.