Magyar Posta

Eltűnnek az újságok egyes postahivatalokból

Újabb, a médiapiacot hátrányosan érintő állami változás kezdődött. A Posta üzleti okokkal magyarázza a lépést, melynek végén kevesebb postai értékesítő helyen lehet majd újságot vásárolni.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Megszünteti január elsejétől a Magyar Posta a hírlapárusítást azokon a postákon, ahol az ezekből származó bevétel elmaradt a jövedelmezőséghez szükséges szinttől – számolt be a Magyar Nemzet az állami vállalattól kapott tájékoztatás alapján.

Azt írják, az újságárusítás sok településen veszteséges volt eddig, ezeket a veszteségeket próbálja a Posta leszorítani, hogy forrást találjon különböző modernizációs törekvéseihez.

A Magyar Nemzet szerint már tavasszal elkezdődött a racionalizálási folyamat, de ősztől az végéig még további ütemekben szűkül azon postahivatalok száma, ahol elérhetők maradnak újságok.

A Magyar Posta közölte: nem kötelezi őket törvény hírlapforgalmazásra, ez nem közszolgáltatás. A jövő év első napjától 800 postai értékesítőhelyen ezután is elérhető napilap. Ebből 550-600 hagyományos postahelyen, a többi mobilpostán.

A Posta hangsúlyozta, hogy az előfizetés rendszerben történő terjesztésben, a lapok házhoz menő terjesztésében nem tervez változást. (Idén októberben, az önkormányzati választásokat megelőzően a Népszava azt állította, hogy egy erős Fidesz-győzelem esetén a lapterjesztést megszüntetné a Posta, a lapterjesztés Fidesz-közelbe kerülhet.)

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Pesti Hírlap 0. szám

Szerdán megjelenik a Pesti Hírlap

A Media1 információi szerint Budapest hétfőn mégis megadta a rikkancsos terjesztéshez szükséges engedélyt Kerényiéknek, igaz, egyelőre csak egyszeri engedélyről van szó.

Jonny Round, The Sound Agency ügyvezető előad a Brandfestival konferencián Budapesten

Így segíthet vagy árthat a hang egy márkának

Jonny Round, a The Sound Agency igazgatója is előadást tartott a nemrégiben Budapesten megrendezett Brandfestival konferencián. A Sound Businessről, vagyis arról beszélt, hogyan segítheti az értékesítést, illetve a márkázást a hangok megfelelő használata, illetve hogyan üthet vissza, ha valaki nem körültekintő.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!