Az elmúlt hetekhez hasonlóan ezúttal is rendkívül erősen szerepelt az RTL Klub tehetségkutatója, az X-Faktor a hétvégén. A válogatók befejeztével az X-Faktor ezúttal a hétvége mindkét napján jelentkezett, és mindkét napon nagyon erősen szerepelt a műsor.
Olyannyira, hogy a szombati X-Faktor adása 35,8 százalékos közönségaránya a kereskedelmileg kiemelt 18-49 év közötti korcsoportban az előző adásokhoz hasonlóan a hét legnézettebb műsorszámává tette. A műsorba több mint 561 ezer néző kapcsolódott be az 18-49-es korcsoportból.
A teljes lakosságban is sokakat, 1 millió 180 ezer nézőt vonzott az RTL-es tehetségkutató műsor a Nielsen Közönségmérés adatai alapján.
Vasárnap este az előző napinál már kisebb volt ugyan az érdeklődés az X-Faktor iránt, de az így is 26,4 százalékos közönségaránnyal és több mint 463 ezres nézőszámmal futott a fő kereskedelmi célcsoportban, amivel 13,6 százalékponttal vert rá a TV2–n futó konkurens, Sztárban sztár leszek! című műsorra. A 4+ korcsoportban 930 ezren nézték az RTL Klub zenei tehetségkutatóját, aminek köszönhetően a vasárnapi adás a hét második legnézettebb műsora lett.

Az RTL Magyarország tájékoztatása szerint az X-Faktor hétvégi két adását online is sokan megnézték: a szombati epizódot vasárnap éjfélig 156 ezren nézték meg, a vasárnapi részt pedig pár óra alatt, vasárnap éjfélig csaknem 30 ezren nézték meg az RTL Most internetes szolgáltatás segítségével.
Az X-Faktornak is köszönhető, hogy a 44. héten az RTL Klub 7-ből 7 estét megnyert a kereskedelmileg fontos 18-49-es korcsoportban, így az RTL Klub idén 307-ből már 254 estét megnyert a nézők figyelméért folytatott küzdelemben.
Az RTL portfóliójába tartozó 8 darab tévécsatornát figyelembe véve is erős hete volt az RTL Magyarországnak, hiszen a 44. héten 32,2 százalékos közönségarányt értek el főműsoridőben a fő kereskedelmi célcsoportban, ezzel 10,4 százalékponttal előzték meg a versenytárs 14 csatornából álló portfólióját.
Borító: Az RTL Klub X-Faktor című műsorának énekesei