Az RTL Klub Jófiúk című rendőrös új sorozata

A Jófiúk rövid időre lekerül az RTL Klub képernyőjéről

Az X-Faktor hétvége a magyarázat.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Az október 27-i, jövő vasárnapi 9. epizód után 2 hét szünetre vonul a Jófiúk, az RTL Klub idén ősszel indult új rendőrségi sorozata.

A rendőrös sorozat az RTL Klub tehetségkutatója miatt kerül le a képernyőről, jön ugyanis a szokásosnak mondható X-Faktor hétvége, amikor először A tábor, majd A mentorok háza című adások nemcsak szombaton, hanem vasárnap este a rendőrös sorozat sávjában is láthatóak lesznek. Az élő show-k azonban ismét csak szombaton jelentkeznek majd, így két vasárnap kihagyása után, november 17-én folytatódik majd a Jófiúk az RTL Klubon.

A szeptember eleje óta képernyőn lévő vígjáték-sorozat vasárnap esténként 20 órai kezdettel volt látható.

A Jófiúk a spanyol Los hombres de Paco magyar adaptációja.

További tévés hírek találhatók a Media1 tv rovatában.

Szóljon hozzá!

Meghamisított Orbán-interjú 2016 decemberében

Az 1950-es éveket idézi F. Gábor szerint, ahogyan őt elítélték az Orbán-interjú állítólagos megváltoztatásáért

Folytatódik F. Gábor újságíró évek óta tartó kálváriája a 2016 decemberében jelentős változtatásokkal megjelent, megbütykölt Orbán-interjú ügyében. Noha korábban az újságíró számos, az ennek elkövetésével őt vádoló ügyészség állításának hitelességét megkérdőjelező ellentmondásra világított rá, ma a bíróság még súlyosbította is a végig az ártatlanságát hangoztató, az elkövetés tényét megkérdőjelező médiamunkás büntetését, amit a miniszterelnöki interjú állítólagos megváltoztatásáért kapott. F. Gábor a Media1-nek elmondta, mit gondol erről az egész ügyről, és azt jelezte: a Kúriához fordul az 1950-es éveket idéző eljárás miatt.

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.