impressmagazin

Újabb női oldal az Adaptive Mediánál

Ezentúl az Adaptive értékesíti az impressmagazin.hu-t.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Mostantól az Adaptive Media portfóliójában érhetők el az Impressmagazin.hu hirdetési megoldásai. A kizárólagos szerződéssel a sales house értékesíti az oldal valamennyi online hirdetési megoldásait az ügynökségek felé, így az egyedi natív és display hirdetési felületeket is.

A környezettudatos life-style női oldal, az Impress Magazin 2013-ban indult. A kiadvány fókuszában a hazai és nemzetközi környezetvédelemmel kapcsolatos hírek, kezdeményezések és találmányok állnak. Ezek bemutatásának célja a szemléletformálás, egy környezettudatosabb életmód kialakítása. Az oldalon olyan exkluzív tartalmak érhetők el, melyek ötvözik a női és életmód magazinok valamint az érdekességeket kínáló oldalak jellegét, de a bulvár témáktól és stílustól teljesen elhatárolódik.

Az Impressmagazin.hu közel 400 ezer olvasót ér el havonta, a látogatók között erősen felülprezentáltak a 25 éves és annál idősebb nők. A felhasználók több mint 80 százaléka ebből a közönségszegmensből érkezik az oldalra a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT / Gemius) adatai alapján.

Az Adaptive Media az elmúlt időszakban jelentősen bővítette médiaportfólióját, ezekről ide kattintva érhetők el korábbi híreink.

További, online médiával kapcsolatos hírek olvashatók a Media1 online rovatában.

Szóljon hozzá!