impressmagazin

Újabb női oldal az Adaptive Mediánál

Ezentúl az Adaptive értékesíti az impressmagazin.hu-t.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Mostantól az Adaptive Media portfóliójában érhetők el az Impressmagazin.hu hirdetési megoldásai. A kizárólagos szerződéssel a sales house értékesíti az oldal valamennyi online hirdetési megoldásait az ügynökségek felé, így az egyedi natív és display hirdetési felületeket is.

A környezettudatos life-style női oldal, az Impress Magazin 2013-ban indult. A kiadvány fókuszában a hazai és nemzetközi környezetvédelemmel kapcsolatos hírek, kezdeményezések és találmányok állnak. Ezek bemutatásának célja a szemléletformálás, egy környezettudatosabb életmód kialakítása. Az oldalon olyan exkluzív tartalmak érhetők el, melyek ötvözik a női és életmód magazinok valamint az érdekességeket kínáló oldalak jellegét, de a bulvár témáktól és stílustól teljesen elhatárolódik.

Az Impressmagazin.hu közel 400 ezer olvasót ér el havonta, a látogatók között erősen felülprezentáltak a 25 éves és annál idősebb nők. A felhasználók több mint 80 százaléka ebből a közönségszegmensből érkezik az oldalra a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT / Gemius) adatai alapján.

Az Adaptive Media az elmúlt időszakban jelentősen bővítette médiaportfólióját, ezekről ide kattintva érhetők el korábbi híreink.

További, online médiával kapcsolatos hírek olvashatók a Media1 online rovatában.

Szóljon hozzá!

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságainak tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.

A Magyar Parlament

A tiltakozás ellenére elfogadták a kata szigorítását: rosszul járnak az újságírók, a weblaptulajdonosok, a fuvarosok, az ügyvédek és sokan mások

A pénteken elfogadott jogszabályi rendelkezés alapján jövőre, ha egy katás vállalkozás egy év alatt 3 millió forintnál magasabb összegű bevételre tesz szert ugyanazon üzleti partnerétől, akkor azt extrém mértékű, 40 százalékos büntetőadóval sújtják a kata fix összegén felül. Megszűnik továbbá a kettős katázás lehetősége és sor más, a vállalkozók szempontjából rendkívül előnytelen változás is jön, miközben kivételezni fognak az állam beszállítóival. A változások nagyon kedvezőtlenül érintik a média szektort is.

Bodolai László, az Index.hu Zrt. elnöke, a Magyar Fejlődésért Alapítvány kuratóriumi elnöke

Az Index.hu Zrt. elnöke pontosítást kért a 444-től, és azt, hogy „ne működjön közre az Index szétverésében”

Bodolai László a 444-hez és a Media1-hez is eljuttatott jegyzőkönyvi részlettel igazolva látja, hogy szerinte nem igaz, amit tegnap a 444 írt az Index.hu Zrt. kapcsán. Az Index elnöke több kört is futott már a 444.hu-nál, először a szerzőnél, majd a főszerkesztőnél és a 444-et működtető Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatónál is, hogy pontosítsák az írást, illetve ahogy Bodolai fogalmazott, „ne működjön közre az Index szétverésében”. Bodolai azonban állítja: nem kapott választ. Ezt a 444 munkatársa is megerősítette a Media1 érdeklődésére, de azt is elmondta, miért.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!