A Google anyavállalata, az Alphabet 2019 második negyedévében 38,94 milliárd dollár árbevételt ért el, ami 19 százalékkal több lett mint 2018 azonos időszakában.
A növekedést a cég részben a hirdetési bevételek emelkedésének köszöneti, ami elérte a 32,6 milliárd dollárt. Összehasonlításképp: 2018 második negyedévében a hirdetési bevétel még 28,09 milliárd dollár volt.
Nagyot nőtt a felhő alapú szolgáltatásokból származó bevétel is.
A Google 9,18 milliárd dollár üzemi eredményt ért el. Egy évvel korábban ez 3,05 milliárd dollár volt. A nettó profit 9,947 milliárd dollár volt, ami szintén nép növekedés a korábbi 3,195 milliárd dollár értékről.
Tovább részletek a The Guardian cikkében.
A napokban jelentek meg a Facebook üzleti teljesítményére utaló számok is.