fbpx
sokszínű vidék, 24.hu

A 24.hu rágyúr a regionális tartalomra

Megvásárolta a vidéki léttel foglalkozó, eddig partnerség keretében működő aloldalát, a Sokszínű Vidéket a 24.hu. Az aloldalon ezután is a politikai témák mellőzésével esik szó vidéki gasztro, kulturális és emberi témákról, viszont kibővül a stáb létszáma. A Central Médiacsoport jelezte azt is, hogy fejlesztésekre készül a hírportálja.

A Central Digitális Média (a Central Médiacsoport online divíziója) csütörtökön bejelentette, hogy sokévnyi együttműködés után felvásárolta és teljesen integrálta a 24.hu-ba a vidéki és regionális tartalmakat kínáló Sokszínű Vidék nevű oldalt.

A főleg színes anyagokat közlő, a politikai témákat teljesen mellőző honlap eddig is a 24.hu aloldalaként, de szakmai együttműködés, partneri szerződés keretében működött a sokszinuvidek.24.hu internetes cím alatt.

Mivel azonban a bejelentés szerint most meg akarják erősíteni a 24.hu szerepét a regionális tartalomszolgáltatók között, megállapodtak, hogy az eddigi együttműködés helyett integrálódnak a Sokszínű Vidék alapítói a 24.hu szerkesztőségébe, illetve a meglévő csapat további négy új szerkesztővel bővül, akiktől azt várja a médiavállalat, hogy a lokális érintettségük révén sok helyi történetet szállítanak majd az ország négy különböző régiójából.

Négy részre osztják Magyarországot

„Nagyon örülünk annak, hogy tovább mélyíthetjük az évek óta épített szakmai kapcsolatunkat a Sokszínű Vidék csapatával. Az oldal tematikailag remekül kiegészíti a 24.hu meglévő anyagait, és a mostani integrációval tovább szélesedhet az általunk lefedett tartalmi spektrum” – mondta Szigeti Péter, a 24.hu főszerkesztője. Szigeti hozzátette:

„A jövőben így lehetőség kínálkozik arra is, hogy regionális alapon is fejlesszünk tartalmakat. Az elképzelések szerint négy részre osztjuk az ország területét és minden így kialakított régióból igyekszünk a korábbinál jóval több, az ott lakók és az oda látogatók érdeklődését egyaránt kiszolgáló anyagot szállítani.”

Szigeti Péter, a 24.hu főszerkesztője
Szigeti Péter, a 24.hu főszerkesztője

A felvásárlás után a 24.hu szeretne még több értékes, fontos és szórakoztató tartalmat nyújtani a vidéki Magyarország emberi, gasztronómiai, kulturális és természeti értékeiről, szépségeiről, közölte a Central Digitális Média Kft.

A felvásárlásról szóló közlemény szerint ez jó lesz a hirdetőknek is, mert az aloldalon politikamentes és sokszínű környezetben reklámozhatják magukat.

Azt is írják, hogy a Central Digitális Média elkötelezett a 24.hu továbbfejlesztése kapcsán, így hamarosan további hírekkel szolgálnak majd.

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások