Fülöp1, a TikTok egyik magyar sztárja

A Tiktok Magyarországon is hódít

A futótűzként terjedő, fejlődését tekintve a Facebookot is megelőző internetes platform a magyar hirdetők számára is elérhetővé válik ügynökségi keretek között.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A világ leggyorsabban növekvő közösségi média platformja, a kínai TikTok legnépszerűbb videósaival kötött szerződést a magyar NuHeadz Talent Management. Ezzel a magyar hirdetők számára ügynökségi keretek között is elérhetővé válik a futótűzként terjedő platform. A korábban musical.ly néven ismert applikáció az elmúlt hónapokban több letöltést produkált az Egyesült Államokban mint a YouTube, a Facebook vagy az Instagram.

Csak az idei első negyedévben 188 millió új felhasználó regisztrált a TikTok-ra, ami 70 százalékos emelkedés az egy évvel korábbi adatokhoz képest. Világszerte már több mint 1,1 milliárd alkalommal töltötték le az applikációt – hívta fel a figyelmet a bejelentés kapcsán a NuHeadz.

A 15 másodperces videókkal operáló kínai platform itthon is hódít, már Magyarországon is vannak több százezer követővel rendelkező TikTok-felhasználók, illetve milliós eléréséket produkáló fiatalok a platformon.

A NuHeadz a YouTube és az Instagram népszerű influenszerei mellett mostantól a legígéretesebb és legkreatívabb TikTok-videósokat is képviseli. A NuHeadz portfóliójához tartozó fiatalok több mint 500 ezer követővel rendelkeznek összességében és az eddig feltöltött videóik 17 milliónál is több lájkot szereztek a platformon.

A NuHeadz portfóliójához tartozó Karinának van olyan videója, amely önmagában több mint 60 ezer lájkot gyűjtött be, Biankának pedig több videója is 1 millió feletti elérést produkált. Varga Csenge eddig feltöltött produkciói pedig olyan népszerűek a felhasználók körében, hogy több mint 10 millió szivecskét, azaz lájkot gyűjtöttek.

A NuHeadz azzal indokolta a partnerségét, hogy a TikTok egyre inkább megkerülhetetlen közösségi applikációvá válik itthon is. A NuHeadz saját portfóliót épít a platform legjobb tartalomgyártóival. Ezzel a lépéssel a meglévő influenszer keretét bővíti, amely már több mint másfél millió fiatalt ér el.

Kiemelt kép: Fülöp, a TikTok egyik magyar sztárja

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Rádió 1

Változik a Rádió 1 működése

A Rádió 1 hálózat tagjait érintő döntéseket is hozott e heti ülésén a Médiatanács. De foglalkoztak a KESMA Gong Rádiójával és több rádiós pályázattal is. Emellett 8 millió forint sorsát is meghatározták.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!