E-kereskedelem

Glamour x Álarcos énekes ruhakollekció

Közös kollekciót droppolt az RTL és a Glamour

Közös kollekciót dobott piacra a Ringier Glamour című online magazinja és az RTL Magyarország az Álarcos énekes most induló negyedik évadának apropóján. A kollekciót a Glamour most induló webshopjában kezdték el árulni, amivel a Ringier belépett az e-kereskedelem piacára.

Átfogó marketing útmutató az ünnepekhez / Holiday Marketing Guide

Átfogó marketing útmutató az ünnepekhez: a legjobb stratégiák, tippek és trendek 2024-re

Az ünnepi szezon a legtöbb márka számára a legforgalmasabb időszak, mivel az ünnepi eladások évről évre új rekordokat döntenek. 2023-ban az amerikai ünnepi kiskereskedelmi eladások 3,8 százalékkal nőttek és meghaladták a 964 milliárd dollárt. Ez kiemelt lehetőségeket teremt a vállalkozások számára, ám egyúttal kemény versenyt is, így a korai felkészülés kulcsfontosságú. (x)

A GKID és a PwC együtt

A PwC megvette a GKID-t

A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül. Egyúttal új szakemberek is igazolnak a céghez.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások