
Azonnali hatállyal lemondott a Kifli.hu ügyvezetője
Kimerültségre hivatkozva azonnali hatállyal lemondott a Kifli.hu főnöke, Klekner Péter. Meg is van, ki veszi át az ismert webshop vezetői posztját.
Kimerültségre hivatkozva azonnali hatállyal lemondott a Kifli.hu főnöke, Klekner Péter. Meg is van, ki veszi át az ismert webshop vezetői posztját.
Az egyik legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonos lett az induló e-kereskedelmi oktatóközpontban, melyet több más ismert online kereskedő alapított nemrégiben.
A Media1 E-kereskedelem beszélgetéssorozatában ezúttal dr. Ormós Zoltán internetes jogásszal, az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alelnökével, Nemes Dániel IT-biztonsági szakértővel, a Biztributor elnökével és a Barion igazgatósági tagjával, valamint Takács Takács Borbálával, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen informatikai és jogi kihívásokkal néznek szembe az e-kereskedők, a webshopok tulajdonosai indulás előtt és után.
A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség feladatának tekinti, hogy a nemzetközi sikerek eléréséhez szükséges, támogató ökoszisztémát építsen a magyar e-kereskedelmi vállalatoknak.
Lassul a növekedés és egyre rosszabbak a szektor kilátásai: 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem növekedési dinamika tekintetében a GKID és az Árukereső kilenc éve készülő Online Kiskereskedelmi Index kutatásának idei második fordulós adatai szerint.
Egy technikai átállás miatt nem lehet majd rendelni a nemzeti ünnep előtti este egy szakaszában.
A Media1 e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb, 2. részében Zabari Istvánnal, a Lumenet világítástechnikai webshop alapító-tulajdonosával, az Ecommerce Hungary szakmai szövetség alelnökével, Perényi Andrással, a Webshippy ügyvezetőjével és társtulajdonosával, valamint Balázs Miklóssal, a Kifli.hu logisztikai trénerével beszélgettünk a webáruházak logisztikai folyamatairól és a területet meghatározó aktuális trendekről.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség a GKID-vel közösen elkészítette az Online Export Kutatást, mely a sokszínű és különböző érettségi szintű hazai e-kereskedők legfontosabb kihívásaival foglalkozik átfogóan.
Négyrészes beszélgetéssorozatot indított a Media1 podcast- és 11 rádióban hallható műsora az online kereskedelemről az Adevinta Hungary, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalak üzemeltetőjének közreműködésével, sőt ezúttal videó is készült. Az első részben Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapító-tulajdonosával, Szeles Péterrel, a Reacty Digital üzletfejlesztési vezetőjével és Hack-Handa Tündével, az ENET online vásárlás szakértőjével beszélgettünk.