webáruház

laptop az asztalon

Felújított laptop vagy új laptop? (x)

Egy felújított laptop vagy egy új készülék beszerzésével járhatunk-e jobban? Egyáltalán mit kell az alatt érteni, hogy a kiszemelt készülék úgynevezett felújításon esik át? Hogyan

Utcai GLS csomagautomata.

Egyre többször rendelnek a magyarok csomagautomatákba – túl a 2000. magyarországi átadóponton a GLS

2022-ben az előző évhez képest 13 százalékkal növekedett az egy főre jutó átlagos online vásárlások száma, ebből adódóan egyre fontosabbá válik a csomaglogisztikai szolgáltatók szerepe az e-kereskedelmi piacon. A növekvő csomagszámmal egyidejűleg a vásárlók csomagátvételi preferenciái is változnak, amely igényekre reagálva a GLS Hungary alig több mint egy év alatt létrehozta hazánk egyik legkiterjedtebb átadópont-hálózatát és már több mint kétezer átadópontot üzemeltet országszerte.

Telekom BrandShop

Megnyílt a Telekom BrandShop

Saját márkás ruházati cikkekkel és más kiegészítőkkel indult el a távközlési óriás új webáruháza.

Ideges frusztrált szomorú idősebb nyugdíjas nő, aggódó hölgy, akinek problémája van a fizetéssel, online vásárlással, hitelkártyával fizetéssel, blokkolt bankkártyával, nézi a laptop képernyőjét. Internetes csalás.

GVH: Terjednek a „sötét mintázatú” módszerek az e-kereskedelemben

Az európai fogyasztóvédelmi hatóságok gyorsvizsgálata alapján a kereskedők több mint harmada észrevétlen, úgynevezett „sötét mintázatú” módszerekkel manipulálja a fogyasztókat az online térben. Az európai gyorsvizsgálatban is résztvevő Gazdasági Versenyhivatal (GVH) itthon már felvette a harcot a vásárlói döntések rejtett torzítása ellen – áll a Media1-hez eljuttatott közleményükben.

Koltay András, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Médiatanács elnöke interjút ad az MTI újságírójának az NMHH székházában Budapesten 2022. december 21-én.

A médiahatóság elnöke szerint igenis sajtószabadság van, hiszen mindenkinek megvan a lehetősége, hogy sokféle médiumot kövessen

Magyarországon mind a nagyvárosokban, mind a kistelepüléseken élők sokféle forrásból tájékozódnak, sokszínű a médiafogyasztás – így összegezte Koltay András, a szervezet elnöke a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) napokban közzétett médiapiaci jelentésének tanulságait az MTI-nek adott karácsony előtti interjújában.

Várkonyi Balázs, az Edigital vezetője

Várkonyi Balázs is beszáll az induló Ekereskedelmi Akadémiába

Az egyik legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonos lett az induló e-kereskedelmi oktatóközpontban, melyet több más ismert online kereskedő alapított nemrégiben.

A Media1 2022-es E-kereskedelem beszélgetéssorozatának 4. része és a résztvevők balról-jobbra: Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Nemes Dániel IT-szakértő, a Biztributor elnöke, dr. Ormós Zoltán internetes jogász, az Ecommerce Hungary alelnöke, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője

Webshopok a jog és az informatika szorításában – Folytatódik e-kereskedelem témájú szakértői beszélgetéssorozatunk

A Media1 E-kereskedelem beszélgetéssorozatában ezúttal dr. Ormós Zoltán internetes jogásszal, az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alelnökével, Nemes Dániel IT-biztonsági szakértővel, a Biztributor elnökével és a Barion igazgatósági tagjával, valamint Takács Takács Borbálával, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen informatikai és jogi kihívásokkal néznek szembe az e-kereskedők, a webshopok tulajdonosai indulás előtt és után.

Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője és Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője

Kész az új webshop, de hogyan lesz rajta látogató? Forgács Mariannal és Takács Borbálával itt a Media1 e-kereskedelem sorozatának legújabb része!

A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások