
Felújított laptop vagy új laptop? (x)
Egy felújított laptop vagy egy új készülék beszerzésével járhatunk-e jobban? Egyáltalán mit kell az alatt érteni, hogy a kiszemelt készülék úgynevezett felújításon esik át? Hogyan
Egy felújított laptop vagy egy új készülék beszerzésével járhatunk-e jobban? Egyáltalán mit kell az alatt érteni, hogy a kiszemelt készülék úgynevezett felújításon esik át? Hogyan
2022-ben az előző évhez képest 13 százalékkal növekedett az egy főre jutó átlagos online vásárlások száma, ebből adódóan egyre fontosabbá válik a csomaglogisztikai szolgáltatók szerepe az e-kereskedelmi piacon. A növekvő csomagszámmal egyidejűleg a vásárlók csomagátvételi preferenciái is változnak, amely igényekre reagálva a GLS Hungary alig több mint egy év alatt létrehozta hazánk egyik legkiterjedtebb átadópont-hálózatát és már több mint kétezer átadópontot üzemeltet országszerte.
Saját márkás ruházati cikkekkel és más kiegészítőkkel indult el a távközlési óriás új webáruháza.
Nem is gondolnád, mennyire hasznos kiegészítő tud lenni egy jól megválasztott szőnyeg a konyhában. Ugyan a legtöbb otthonban csak esztétikai funkciót tölt be, de valójában
Az európai fogyasztóvédelmi hatóságok gyorsvizsgálata alapján a kereskedők több mint harmada észrevétlen, úgynevezett „sötét mintázatú” módszerekkel manipulálja a fogyasztókat az online térben. Az európai gyorsvizsgálatban is résztvevő Gazdasági Versenyhivatal (GVH) itthon már felvette a harcot a vásárlói döntések rejtett torzítása ellen – áll a Media1-hez eljuttatott közleményükben.
Magyarországon mind a nagyvárosokban, mind a kistelepüléseken élők sokféle forrásból tájékozódnak, sokszínű a médiafogyasztás – így összegezte Koltay András, a szervezet elnöke a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) napokban közzétett médiapiaci jelentésének tanulságait az MTI-nek adott karácsony előtti interjújában.
Az egyik legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonos lett az induló e-kereskedelmi oktatóközpontban, melyet több más ismert online kereskedő alapított nemrégiben.
A Media1 E-kereskedelem beszélgetéssorozatában ezúttal dr. Ormós Zoltán internetes jogásszal, az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alelnökével, Nemes Dániel IT-biztonsági szakértővel, a Biztributor elnökével és a Barion igazgatósági tagjával, valamint Takács Takács Borbálával, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen informatikai és jogi kihívásokkal néznek szembe az e-kereskedők, a webshopok tulajdonosai indulás előtt és után.
A Media1 többrészes e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb epizódjában ezúttal Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével és Takács Borbálával, a Jófogást és a Használtautó.hu-t működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen kommunikációs- és marketing stratégiákat érdemes használni az online kereskedelemben, illetve hogyan használjuk fel mindehhez a közösségi médiát. Hiszen nem elég jól összerakni a webshopot, de folyamatos és jól átgondolt kommunikációra is szükség van a sikerhez, vagyis ahhoz, hogy minél nagyobb forgalomra tegyen szert egy e-kereskedő.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség feladatának tekinti, hogy a nemzetközi sikerek eléréséhez szükséges, támogató ökoszisztémát építsen a magyar e-kereskedelmi vállalatoknak.