fbpx

versenyjog

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Idén februártól csak a kormányszóvivő férjének cégén keresztül adhatnak le tévéreklámokat a TV2 hirdetői

A Media1 megtudta, hogy úgynevezett tape delivery technikai szolgáltatót vált a TV2 Csoport, és az Adstream helyett csak a kormányközeli Honeycomb cégen keresztül lehet majd leadni reklámszpotokat a médiavállalat csatornái számára. Minél több reklámszpotot helyez majd el egy hirdető, például a kormányzat a TV2 Csoport tévécsatornáin, annál gazdagabb lesz Szalay-Bobrovniczky Kristóf, Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő férjének már így is milliárdos forgalmat produkáló cége, a Honeycomb. Cikkünkből sok érdekesség kiderül erről a sajátos piaci helyzetről és a legújabb fejleményekről.

Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő

A kormányszóvivő férje is gazdagodik az RTL Magyarországnak és több más tévétársaságnak leadott reklámszpotokból

Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő férje, Szalay-Bobrovniczky Kristóf a hazai reklámiparban is fontos szereplővé vált, miután a 444 szerint Szalay-Bobrovniczky résztulajdonosává vált a Honeycomb Hungary Kft.-nek a VBPS Kft.-n keresztül. A cég technikai szolgáltatóként azzal foglalkozik, hogy a tévétársaságok számára eljuttatandó reklámszpotokat ellenőrzi és továbbítja díjazás ellenében. Az RTL hirdetői két cég közül választhatnak, de a Media1 információi szerint sok tévécsatornánál csak a kormányközeli technikai lebonyolító cégen keresztül lehet leadni reklámfilmeket.

EU, Európai Unió, .eu

Megsürgette az Európai Bizottságot a Magyar Újságírók Országos Szövetsége, amiért csak tétlenül figyeli, amit a Fidesz tesz a magyar médiával

A MÚOSZ azt várja, hogy végre ne csak aggodalmát fejezze ki a magyar médiahelyzet kapcsán az Európai Bizottság, hanem érdemben tegyen is végre amiatt, hogy a Fidesz hosszú évek óta állami forrásokból propagandamédiaként működteti a közszolgálati televíziót és a közrádiót, valamint a Magyar Távirati Irodát, és ezzel egyrészt tönkreteszi a teljes magyar nyilvánosságot, másrészt az Orbán-kormány állami pénzek segítségével eltorzítja a piaci versenyt, ami sérti az uniós versenyjogi szabályokat.

Facebook

Súlyos bírságot kapott a Facebook a brit versenyhatóságtól

50 millió fontot meghaladó büntetést kaptak, mert a hatóság szerint megszegték az Egyesült Királyság versenyjogi hatóságának (CMA) egyik utasítását a Giphy felvásárlásának vizsgálatakor. A Facebook anyavállalata egyébként sajtóhírek szerint névváltásra készül, és 10 ezer embert vesz fel.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások