
Megújult a Central Médiacsoport arculata
Tulajdonosváltásának 10. évfordulója alkalmából átalakul a médiavállalat megjelenése. Új szlogenjeik: középpontban a tartalom, az ügyfél, az olvasó.
Tulajdonosváltásának 10. évfordulója alkalmából átalakul a médiavállalat megjelenése. Új szlogenjeik: középpontban a tartalom, az ügyfél, az olvasó.
A TV2 Csoport, az MTVA, a HírTV, az ATV, a Network4 és több más médiacsoport televíziós csatornáinak reklámidejét is értékesítő Atmedia csoport közleményében úgy fogalmaz, hogy rugalmasan és biztonságosan helyt álltak a mai digitalizálódott világban is, ezért újult meg a logójuk és a teljes kommunikációs arculatuk.
Stumpf András, a Válasz Online munkatársa nyilatkozott a változásokról Media1-nek.
Átmárkázza és megújítja a Napi.hu oldalt az Indamedia Network. Ugyan az új márkanevet még nem ismertették, de azt már elárulták egy közleményben, hogy a projekt felelőse üzlet- és tartalomfejlesztési igazgatóként az InfoRádiótól érkező Illisz László lesz.
Az új márkanévvel először 2023 májusában lehet majd találkozni.
Visszatért a Femcafé egykori főszerkesztője, megújult az oldal, megvan a 20 perc őszintén című műsor új műsorvezetője, és elindult az Inspiráló Nők szavazás.
Új logót és arculatot kapott a gyerekeknek szóló tévécsatorna.
Új arculattal és egy új logóval jelentkezik a portál, de új rovatok is lesznek.
Változik a főcímdal és a műsor arculata valamint a díszlete, emellett új műsorvezetője lesz a vetélkedőnek és új csapatkapitányok is érkeznek.
Több napi program és showműsor is megújul, valamint új műsorok és műsorvezetők is érkeznek.