
Májusban is hullámvölgyben járt a magyar tévés reklámpiac
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság tanulmánya szerint jelentősen csökkent a koronavírus hatására idén májusban a tévészpotok száma az előző év azonos időszakához képest.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság tanulmánya szerint jelentősen csökkent a koronavírus hatására idén májusban a tévészpotok száma az előző év azonos időszakához képest.
A régióban robbanásszerű növekedést mutatnak a digitális kiadások, miközben a kültéri hirdetések a harmadik helyre léptek elő a televíziós és az online felületek mögött, a nyomtatott média pedig jelentősen visszaesett. A tévé még mindig erős, még ha egyes országokban, például Magyarországon az online már meg is előzi. A nemrég megjelent CANnual Reportból csemegéztünk.
A Sony Pictures és a Turner tévécsatornáinak elvesztése után az eddigi 46 helyett 43 csatornából áll majd a kormányközeli Atmedia tévés portfóliója jövőre. Bár az RTL-hez távozó Sony Pictures elvesztése fájdalmasan érintheti a céget, néhány új csatornával kiegészül az eddigi portfóliójuk.
A televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb NMHH-tanulmány szerint tovább nőtt a szponzorüzenetek száma a csatornán. Az RTL Klubon eközben csökkent.