
Meghibásodott a Yettel mobilhálózata, sokan órákig nem tudtak telefonálni és internetezni
A tömeges hibajelenség szombat reggeltől jelentkezett az egykoron Telenor nevet viselő cég hálózatán.
A tömeges hibajelenség szombat reggeltől jelentkezett az egykoron Telenor nevet viselő cég hálózatán.
Közzétette a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a legfrissebb, 2017 harmadik negyedévétől 2021 második negyedévéig terjedő mobilpiaci jelentését.
A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást, és a cégek is előszeretettel alkalmazzák a technikát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásai alapján. Az NMHH kutatásából az is kiderül, melyek a legnépszerűbb megoldások, és milyen kellemetlenségekkel találkoznak a felhasználók.
Elkészült a hírközlési hatóság mobiladat és telefonforgalom jelentése, amelyből kiderül, hogy rekord mennyiségű telefonhívást folytattunk és hasonlóan alakult a mobiladat statisztika is.A DIGI most először lépte át a 2 százalékos mobilpiaci részesedést.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság közölt adatokat arról, hogyan befolyásolták a lakosság szokásait a kijárási korlátozások, a távoktatás bevezetése és az otthoni munkavégzés, de a jelentésből az is kiderült, melyik mobilszolgáltató a piacvezető, vagy hogy mekkorát zuhant a külföldi mobilhasználat, azaz a roaming.