fbpx

távozás

Klubrádió egy autórádión

Távozik a Klubrádió egyik legrégebbi szerkesztő-műsorvezetője

A Megbeszéljük és a Reggeli Gyors szerkesztőjeként is tevékenykedő Kovács M. Veronika 20 év után úgy döntött, elhagyja a Klubrádiót. A Klubrádióval függ össze az is, hogy a Media1 megtudta, hogy a Klubrádió Zrt. eladta a 168 Óra kiadójával közösen tulajdondolt reklámértékesítő cégben lévő részesedését.

Hajdú Péter, a Life TV és az Ozone TV csatornákat működtető Media Vivantis Zrt. vezérigazgatója

Egy ügyvéd szerint nem maradhat Hajdú Péter a Life TV és az Ozone TV vezérigazgatója, de elhúzódhat ennek érvényre juttatása

Egy témában járatos ügyvéd szerint a törvény betűje alapján elvben még úgy sem maradhat Hajdú Péter a Life TV-t és az Ozone TV-t működtető Media Vivantis Zrt. vezérigazgatója, hogy az ügyészséggel kötött megállapodásának köszönhetően végül igen enyhe büntetéssel, felfüggesztett börtönbüntetéssel úszta meg a tévés producer a 280 millió forint kárt okozó áfacsalást. Egy, a témában járatos ügyvéd tapasztalatai szerint azonban ténylegesen gyakorta sok idő is eltelik, mire a bíróság érdemben fellép egy ilyen embert foglalkoztató vállalat ellen.

Starcz Ákos, az Indamedia igazgatósági tagja, az Index.hu Zrt. új vezérigazgatója és igazgatósági tagja

Új Index-vezérigazgató: csúsztatás, hogy Szombathy Pál elbocsátásakor verőemberek jelentek meg

Starcz Ákos, az Index néhány hete kinevezett vezérigazgatója a Media1 hétfő este adásba kerülő hosszabb lélegzetvételű interjújában azt mondta, nem egészen úgy történt, mint amit a Szombathy Pállal, az Index volt főszerkesztőjével és exvezérigazgatójával a 24.hu-n a távozása körülményeiről megjelent beszélgetés alapján feltételezhet az olvasó.

Neokohn

NER-es beavatkozásra hivatkozva távozott a Neokohn főszerkesztője, de forrásunk szerint ő nevezte ki a NER-esnek jellemzett helyettesét

Seres László, a Neokohn hétfőn távozó főszerkesztője azt írta távozása indokaként, megsértették a főszerkesztői szuverenitását, mivel olyan személlyel kell együtt dolgoznia, akivel nem szeretne, és nem akar egy, a Nemzeti Együttműködési Rendszeréhez tartozó lap főszerkesztője lenni. A Media1 az ügyre rálátással bíró forrása némiképp eltérően írta le a lapnál történteket.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások