
Két éven belül eltűnik a DIGI márkanév a magyar piacról
A 4iG meghagyja a mobil üzletágat: három lehetőséget is vizsgálnak, hogy miként fejleszthetnék azt. A DIGI márkanév viszont biztosan eltűnik.
A 4iG meghagyja a mobil üzletágat: három lehetőséget is vizsgálnak, hogy miként fejleszthetnék azt. A DIGI márkanév viszont biztosan eltűnik.
Hónapokkal azután, hogy 2,8 milliárd dolláros bírságot szabott ki a kínai kormány az Alibaba internetes kereskedőre olyan jogsértések miatt, mint például a kereskedőkkel szemben kikényszerített kizárólagosság, most igyekeznek olyan befektetéseket eszközölni, amivel ellensúlyozhatják a lassuló növekedésüket a piacon.
Eljárt az idő a 3G mobilhálózatok fölött, mivel az újabb generációs hálózatok felülmúlják ezt a technológiát a felhasználói élmény, valamint a spektrum- és energiahatékonyság szempontjából. Erről szólt az az online kerekasztal-beszélgetés, amelyen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a távközlési szolgáltatók képviselői közösen vettek részt a távközlés világnapja alkalmából megrendezett online szimpóziumon. Az eseményen a hírközlés előre látható trendjeit is elemezték a szakemberek.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által létrehozott rádióspektrum-stratégia fő célja az, hogy a rádióspektrum sem rövid, sem középtávon ne jelentsen szűk keresztmetszetet a digitális fejlődésben.
Vera Jourová, az Európai Bizottság alelnökének csütörtöki bejelentése szerint az Európai Bizottság olyan cselekvési tervet terjesztő elő, mely a szabad és tisztességes választások támogatása, a média szabadságának és sokszínűsége erősítése, valamint a hamis hírek visszaszorítása révén kívánja ellenállóbbá tenni az európai demokráciát. Ennek kapcsán említést tett arról is, hogy a Médiatanácshoz hasonló médiaszabályozói szervezeteknek a kormányoktól függetlennek kell lennie, hogy így legyen garantálható a médiapiac sokszínűsége, azaz a médiapluralizmus.
Gerényi Gábor, az Index átalakítására vonatkozó koncepció gazdája is a Media1 műsorának vendége volt a napokban. Gerényi beszélt a TV2 elnökeként is ismert Vaszily Miklóssal való kapcsolatáról és arról is, hogy van-e összefüggés a koncepció időzítése és aközött, hogy Vaszilyhoz került tavasszal az Index szerződéses partnere, az Indamedia 50 százaléka. Megkérdeztük Gerényitől azt is, hogyhogy őt, az Azonnali.hu társtulajdonosát kérték fel az Index jövőjére vonatkozó koncepció kidolgozására.
Pavel Stanchevet, a TV2 vezérigazgatóját a Brandfestival 2019 konferencián aktuális tévés trendekről, például a Netflix és a többi internetes szolgáltatás adta kihívásokról kérdezte a Media1 főszerkesztője, de szóba került az is, minek egyáltalán 14 tévécsatorna a TV2 Csoport számára, és ez a csatornaszám fenntartható-e.
Pusztay Andrást, az Index.hu Zrt. júliusban kinevezett régi-új vezérigazgatóját kérdeztük az Index helyzetéről és jövőjéről, például arról, hogy még manapság is sokan tartanak az oldal lehetséges bezárásától, de szóba került az is, mi az oka az Index címlapján a blogajánlós doboz újabb átalakításának, illetve átnevezésének.
Olvasóinak köszönhetően két évtized után újra fenntartható pályára került a minőségi újságírást zászlajára tűző lap. Mostanra 1 millió támogatójuk van, de itt nem állnak meg. A 2015-ben kinevezett főszerkesztő arról is beszámolt, mik a következő célkitűzések és ezt hogyan szeretnék elérni.
Pavel Stanchev külföldön terjeszkedne a TV2-vel, illetve erősíteni valót lát a lekérhető, úgynevezett on-demand tartalmak terén. Erről az első interjújában beszélt.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.