
Zuckerberg stratégiája
Trumpot kihasználva dacol az európai szabályozással?
Trumpot kihasználva dacol az európai szabályozással?
Kínában készült dokumentumfilmeket mutat be a közmédia a két ország közötti diplomáciai kapcsolatok felvételének 75. évfordulója alkalmából. Erről írt alá együttműködési megállapodást az MTVA és a China Media Group.
Mint arról a Media1 már beszámolt, idén is megrendezik Budapesten számos neves szakember közreműködésével Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját. A BrandFestival szervezői most újabb három nemzetközi előadót jelentettek be és elárulták azt is, mik lesznek a legfontosabb témák.
A TV2 sajtóosztályát kérdezte a Media1 arról, miért nem halt meg A sors útvesztői című széria főhősnője a csatorna által vetített sorozatban, amikor az eredeti változatban ez így történt.
Műsorokat is cserélne a magyar közmédia a második legnézettebb kínai tévécsatornával.
Az esetek többségében a válóperek kudarccal, sajnálkozással és a harag érzésével társulnak. Ennek azonban nem kell feltétlenül így lennie. Jó feltételekkel is kiléphetünk a házasságunkból,
A rádiókat jelenleg napi szinten 5,2, míg hetente 7,5 millióan hallgatják a legalább 15 évesek körében.
80 perces exkluzív interjút készített a Media1 Podcast Vágó István egykori televíziós műsorvezetővel (Legyen Ön is milliomos!, Álljunk meg egy szóra, Van benne valami, Mindent vagy semmit, Kerékbár, Pókerarc stb.), aki az elmúlt években a televíziózással felhagyva mint közéleti szereplő, a DK (Demokratikus Koalíció) elnökségi tagja, politikusa nyilvánul meg különböző helyeken. Beszélgettünk a tévézésről, az MTV-s kezdetektől a tévés karrierjének RTL-es korszakától a TV2-nél történő lezárultáig sok mindenről, de természetesen nem kerültük ki a médiapolitikával kapcsolatos kérdéseket sem. Vágó István válaszolt arra, mit gondol arról, mikor volt jobb, a Kádár- vagy az Orbán-rendszerben, de az is előkerült, van-e stratégiája az ellenzéknek, hogy a 2010 óta folyamatosan újra- és újraválasztott Orbán-kormányt egyszer legyőzze.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség feladatának tekinti, hogy a nemzetközi sikerek eléréséhez szükséges, támogató ökoszisztémát építsen a magyar e-kereskedelmi vállalatoknak.
A 4iG meghagyja a mobil üzletágat: három lehetőséget is vizsgálnak, hogy miként fejleszthetnék azt. A DIGI márkanév viszont biztosan eltűnik.