fbpx

sajtópiac

Közterületi reklámok a Times Square-en, New Yorkban.

Zenith: Lassulni fog a globális hirdetési piac növekedése 2022-ben

8 százalékos növekedésre számíthat a globális reklámpiac idén, ami elmarad a korábbi időszak növekedési mutatójától, de magasabb a 2023-ban várható értéknél. Az egyes területeken belül jelentős eltérések lehetnek, derül ki a prognózisból.

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Csökkent a magyar reklámpiac, elvitte az infláció a 2021-es bevételnövekedést, borúsak a kilátások a reklámbevételekből élő médiumok számára

Borús adatok érkeztek a Magyar Reklámszövetségtől a Media1-hez a média- és kommunikációs piac 2021-es bevételei kapcsán. A médiatorta adatok alapján hiába nőtt abszolút értéken a magyar reklámpiac, mivel a növekedést valójában elvitte a megemelkedett infláció, így reálértéken csökkenés figyelhető meg. Az is látszik, hogy a nagy külföldi internetes óriások, a Google és a Facebook elszívják a levegőt a magyar médiumoktól. Az állami reklámköltés továbbra is jelentős maradt a magyar reklámpiacon belül, de már ennek jelentős mértéke sem segített a piac meglehetősen kedvezőtlen helyzetén. A jövőbeni kilátások borúsak, mivel a forint gyengülése, a tovább súlyosbodó inflációs helyzet mind negatívan hat a piacra.

Németh Péter, a Népszava régi-új főszerkesztője korábban

„Két veszély leselkedik a Népszavára: ha nyer az ellenzék, vagy ha veszít” – Interjú Németh Péterrel, a Népszava régi-új főszerkesztőjével

Tizenöt éven át vezette a Népszavát főszerkesztőként, a 2017-es tulajdonosváltáskor azonban leköszönt a Népszava éléről, és ezután csak tiszteletbeli főszerkesztője maradt a lapnak Németh Péter. Idén október közepén azonban visszakerült a lap élére. A Media1 podcast vendége volt Németh Péter, a Népszava régi-új főszerkesztője.

Érkezik a Népszava egy postaládába

Ezentúl Fidesz-közeli cég viszi házhoz a Népszavát és a Blikket is

A Media1 hivatalosan is megerősített értesülése szerint miután az állami Magyar Posta megszünteti hírlapkézbesítési üzletágát, a Népszava és a Blikk kiadói csak úgy tudták megoldani lapjaik házhoz szállítását, hogy végül szerződést kötöttek a kormánypárti médiaholdinghoz, a Magyar Nemzetet és az Origót is tulajdonló KESMA-hoz tartozó Medialoggal a terjesztésről.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások