
Többmilliót gyűjtöttek az RTL Klub nézői az SOS Gyermekfalvaknak, amit azután a csatorna további jelentős összeggel még ki is egészített
Sikerrel zárult az RTL egyhetes részvétele az SOS Gyermekfalvak idei kampányában.
Sikerrel zárult az RTL egyhetes részvétele az SOS Gyermekfalvak idei kampányában.
A nyertesek között a Partizán, a 444, a Deutsche Welle, a HVG, a Telex és az RTL újságírói szerepelnek.
Meteorológiával kapcsolatos tanácsok és szakértői vélemények is elhangzanak majd.
1997. október 7-én, vagyis éppen 25 évvel ezelőtt jelent meg az RTL Klub a tévéképernyőkön.
Egy egyelőre meg nem nevezett, titokzatos versenyző is csatlakozik majd a celebekhez.
A Pásztor Zolika felemelkedése és bukása nyerte az idei Hypewritert, ahol egy különdíjat is átadtak.
Megtörtént az RTL reklámértékesítő házának átkeresztelése.
Egy héten át foglalkozik majd a műsor az állami gondozásban élő gyerekekkel és az alapítvány munkájával.
Az RTL Magyarország vezérigazgatója az RTL Csoport tulajdonosánál, a Bertelsmannál prezentálta a napokban az RTL Magyarország frissített digitális stratégiáját, majd ez kikerült egy közösségi médiás bejegyzésbe. A prezentációból több minden lelepleződött azzal kapcsolatban, milyen jelentős lépésre készül a médiavállalat még az idei évben: érkezik ugyanis az RTL+ (RTL Plus) nevű fizetős streamingplatform rajta olyan tartalmakkal mint a Zámbó Jimmy életéről szóló A Király, a Fehér főnök Lengyel Tamás főszereplésével, továbbá a Zwarte Tulp című drámasorozat, a Mocro Maffia címűkrimisorozat, továbbá a Reyka. Az új platform elindulásával az RTL Magyarország csökkenteni tudja a kábelszolgáltatóknak való kitettségét is, hiszen közvetlenül a nézőknek, a fogyasztóknak értékesítheti a tartalmakat, közbeiktatott szereplő nélkül.
Elkészült a promóvideó is, amellyel a leendő szereplőket ösztönzik a tévéshow-ba való jelentkezésre.