fbpx

rtl magyarország

Az RTL Klub CRK stúdiójának vezérlőjében 2021.10.13-án, Dobrev Klára és Márki-Zay Péter tévévitája alatt

Eldőlt, befogad-e az RTL Klub és az RTL.hu politikai reklámot

A 2022. évi országgyűlési választási kampány, valamint az ezzel egyidőben tartandó népszavazási kampány alatt az RTL Magyarország legjelentősebb tévécsatornája lehetőséget biztosít az országos listát – pártlistát vagy nemzetiségi listát – állító jelölő szervezeteknek, illetve a törvényben meghatározott pártoknak, hogy üzeneteiket eljuttathassák a választópolgároknak.

Tv2

Bírálja a TV2 az RTL-t és egyelőre nem áll át az új közönségarány-mutatóra, amire az RTL az év elején váltott – ebből még káosz lehet

Bár az RTL Magyarország az év elejétől váratlanul átállt az úgynevezett lineáris tévés közönségarány-mutató használatára, a TV2 Média Csoport ennek használatára egyelőre nemet mond, derül ki a Media1-nek küldött keddi válaszukból. Emiatt eltérő közönségarány-mutatókkal találkozhatnak az újságírók a TV2 és az RTL kommunikációjában ugyanazon műsorok nézettségi adatai kapcsán. Ez aligha segíti majd az érdeklődők eligazodását.

tévé, TV, tévékészülék, bolt, üzlet, televízió, média

Hiába fordultak Orbán Viktorhoz segítségért a kis és közepes magyar kábelszolgáltatók, még rosszabb lett a helyzetük

Közel két éve már annak, hogy a kis és közepes hazai szolgáltatók levelet írtak a kormányfő segítségért kérve. Azonban mint a Media1 podcastjában Kéry Ferenc, a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség (MKSZ) elnökének, Ökrös Gergely, a Magyar Kábeltelevíziós és Hírközlési Szövetség (MHKSZ) elnökének és Ballai Ferenc, a Nemzeti Műsorterjesztő Klaszter menedzserének szavaiból kiderült, a helyzet azóta csak tovább romlott.

Tv távirányító

Újabb tévétársaság vált át az új nézettségi mutatóra, de van, aki nemet mond rá

Lapinformáció szerint az RTL Magyarországhoz hasonlóan a ViacomCBS is úgy döntött, átáll és ezután az új típusú, az úgynevezett lineáris televíziós közönségarány-mutatót használja az eddigi shr% érték helyett. Az AMC Networks azonban egyelőre elutasítja az új mutató használatát és még kérdéses, hogy hogyan döntenek a piac olyan nagy szereplői mint például a TV2 Csoport.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese. Fotó: RTL sajtószoba

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese szerint az Atmedia félreértette az átállásuk lényegét

Az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese a Media1-nek azt mondta, az Atmedia a közönségarány-mutatóval kapcsolatos RTL-es változtatással kapcsolatos reagálásában valójában nem arról a mutatóról beszélt, mint amire az RTL-nél átállnak, ugyanis a szpotszintű méréssel nem rendelkező, jellemzően kisebb hazai tévécsatornákat ezután is figyelembe veszi az RTL által választott közönségarány-mutató, és nem értenek egyet azzal, hogy ezeket ne kellene figyelembe venni, mint ahogy azt az Atmedia gondolja.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások