
Bejelentette az RTL a Sztárbox versenyzőinek egy részét
A többfordulós versenysorozat idén még egy súlycsoporttal bővül.

A többfordulós versenysorozat idén még egy súlycsoporttal bővül.

2024 első félévében az RTL lett a legnézettebb csatorna a kereskedelmileg kiemelten fontos, 18-49 éves célcsoport körében, főműsoridőben. A féléves győzelem még úgyis összejött az RTL-nek, hogy a júniust a csatornák versenyében a foci Eb-nek köszönhetően az állami M4 Sport nyerte.

Az RTL elárulta, hogy az X-Faktor műsorvezetőjeként visszatér a képernyőre Miller Dávid.

Erős Antónia és Szellő István élő adásban, a városligeti stúdióban vették át a szót Rábai Balázstól, aki még a korábbi, Nagytétényi úti helyszínről jelentkezett be. Debütált az RTL új hírstúdiója.

A 14 online portált, köztük az Indexet és az Economxet üzemeltető, továbbá a könyvkiadás és rendezvényszervezés piacán is jelenlévő Indamedia csoport felsővezetőt választott pr- és marketingkommunikációs feladatokra. A szakember korábban például az SPI és az RTL kommunikációján is dolgozott, néhány évvel ezelőtt pedig az Origóval kapcsolatos újságírói kérdéseinkre is rajta keresztül kaptunk választ.

Friss fotókat posztoltak az RTL Dózsa Györgyi úti új székházában lévő munkakörnyezetről.

A Pokoli rokonok showrunnere Hámori Barbara.

Az RTL műsorvezetője egy interjúban elmondta, őt is hívták a kormánypárti csatornához, de kategorikusan nemet mondott.

Közös fotót posztolt az RTL-re 15 év után visszatérő gameshow, a Kalandra fal! stúdiójából Istenes Bence és Sebestyén Balázs. Lapunk már áprilisban arról írt, hogy Sebestyén Balázs és Istenes Bence, valamint Majka és Pápai Joci vezeti majd a Kalandra fal! című műsort váltásban. Ennek a nyomait a műsor közönségszervező cége akkoriban a sajtóhíreket követően megpróbálta eltüntetni.

A Reuters Institute legújabb jelentése szerint Magyarország seregható lett a hírekbe vetett bizalom terén. Tavaly még éppen hogy beelőztük Görögországot, de idén már holtversenyben az utolsó helyen vagyunk velük. A jelentésből több érdekesség is kiderül a magyarok médiahasználati szokásairól. A médiumok előtt álló új kihívásokról is szó esik.