reklámköltés

pénz, sok forint, HUF

Pár nap alatt 30 millió forintot költött a Megafon a legnépszerűbb közösségi médiás felületen

Novák Katalin és Varga Judit a kegyelmi ügy után történt lemondása után különösen aktív lett a kormánypárti influenszerkommandó, a Megafon, mely teljesen rászállt Magyar Péterre, Varga Judit volt igazságügyi miniszter exférjére, és mindent megtesz, hogy letompítsa a kormányzati visszaélésekkel kapcsolatos botránya és kegyelmi botránya után a Fideszt.

Reklámok a Times Square-n

Így változik idén és a következő években a globális reklámpiac

A Dentsu legújabb médiapiaci előrejelzéséből kiderül, mekkorát nőhet idén és jövőre a globális reklámpiac, és hogy milyen trendek várhatók. Az előrejelzés szerint a digitális médiapiac tovább növekedhet, míg a tévé és a nyomtatott sajtó visszaeséssel kénytelen számolni.

Radio Dikh és rtl.hu plakátok egy közterületi plakáthelyen Budapesten

Elvitte a rekordmagas infláció a magyar reklámpiac tavalyi teljes növekedését, sőt jelentős csökkenés következett be reálértéken

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai. E szerint 2022-ben nominális értéken ugyan csekély mértékben növekedtek, reálértéken azonban 10,8 százalékkal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4 százalékkal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések. Folytatódott a globális szereplők előretörése a magyar reklámpiacon.

Reklámpiac, hirdetések, Piccadilly Circus, közterület, out of home

Idén is növekedhet a nemzetközi reklámpiac a Dentsu előrejelzése szerint – tovább tarol a digitális média, gyengül a nyomtatott sajtó

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 740,9 milliárd dollárt, ami 3,8 százalékos bővülést jelent az előző évi 713,6 milliárd dollárral szemben – áll a Dentsu nemzetközi kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében, melyet a Media1-hez is eljuttatott. A magyarországi reklámköltések idén nagyjából a nemzetközi várakozásoknak megfelelően alakulnak majd.

Orbán Viktor táblagéppel.

Orbán Viktor újra elkezdett Facebook-hirdetésekre költeni

A miniszterelnök a választások után leállt a közösségi médiás költéseivel, azonban a Facebook erre szolgáló adatbázisában észrevettük, hogy az óév utolsó hónapján ismét elkezdett pénzért hirdetni a Mark Zuckerberghez tartozó felületen.

Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója az F7 konferencián. Fotó: Facebook sajtószoba

A híroldalak tartalmainak eltávolításával fenyegetőzik a Facebook

A sajtótermékek tartalmainak eltávolításával fenyegetőzik a Facebook azután, hogy Amy Klobuchar szenátor, a 2020-as demokrata elnökjelöltség egyik aspiránsa beterjesztette az újságírói versenyről és annak megőrzésről szóló törvényjavaslatát (Journalism Competition and Preservation Act – JCPA), amely lényegében megerősítené a hagyományos médiavállalatok kollektív alkupozícióit a Facebookkal szemben, és aminek elfogadását mindkét amerikai nagy párt támogatja.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások