fbpx

reagálás

Index.hu elnök: Biztosítékként kellett átadnom a Nanga Parbat Zrt. részvényeket a KDNP-s Oltyán Józsefnek, nem volt más lehetőség!

A Media1 Bodolai Lászlót, az Index.hu elnökét ezúttal azokkal a kijelentésekkel szembesítette, amelyeket Dudás Gergely, a még 2017-ben távozó Index-főszerkesztő mondott Bodolai Lászlóról, akit egyrészt szavahihetetlennek nevezett, másrészt felelőssé tette, amiért 2018-ban az Index.hu Zrt.-t tulajdonló alapítványt létrehozó Nanga Parbat Zrt. a KDNP-s Oltyán Józsefhez, majd idén Vaszily Miklóshoz került.

index kiállás

A MÚOSZ az Index melletti kiállásra szólít

A legnagyobb taglétszámú hazai újságíró-szervezet szerint a Közmédia, az Origó és a Népszabadság után a magyar nyilvánosság újabb meghatározó intézményét veri szét a hatalmi akarat.

RTL Híradó

Perre megy az RTL Magyarország a Gazdasági Versenyhivatallal a 20 milliós bírság miatt

Az RTL Magyarország szerint eleve különös, hogy a GVH olyan eljárásban büntetné meg őket, amelynek lefolytatása amúgy az RTL érdeke, és amely eljárásra azért kerül sor, mert a Kúria megalapozottnak találta az RTL bírósági keresetét a Versenyhatóság ellen, amiért az évekkel ezelőtt megakadályozta, hogy az M-RTL Zrt. a Central Digitális Média Kft.-ben (a 24.hu kiadójában) tulajdonrészt vásároljon.

Huth Gergely, a Pestisrácok főszerkesztője nyilatkozik a HírTV-ben

Huth Gergely: Nem szúrjuk hátba a HírTV-t

A PestiSrácok főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, csak rosszakaróik terjesztik, hogy 10-12 főt is megkerestek a HírTv-nél, hogy igazoljanak át az induló Pesti TV-hez. Huth Gergely szerint valójában a 6 fős Informátor című műsor stábjának szerkesztője kereste meg őket azzal, hogy átmennének hozzájuk. A PestiSrácok vezetője azt is mondta, szerinte ami történik, az nem hátba szúrás és nem igaz, hogy ráígértek a fizetésekre.

24.hu logó

Így reagált a 24.hu újságírója arra, hogy Kárász Róbert műsorvezető jogi lépéseket tett ellene a jegybanki pénzekről szóló cikksorozat kapcsán

Kárász Róbert, az ATV műsorvezetője a Faceboon jelentette be, hogy jogi lépéseket tett Nagy Gergely Miklós újságíró és a 24.hu a Kárász Róbert nevével fémjelzett Eltűnt Gyermekek Felkutatásáért Alapítvány állami pénzeiről szóló cikksorozata miatt, mivel a műsorvezető meglátása szerint a portál rosszindulatúan rászállt és rágalmazzák őt, illetve az alapítványt. Kárász szavaira a Media1-en reagál az újságíró.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások