fbpx

reagálás

Klubrádió

Közleményt adott ki a Klubrádió

Újabb közleménnyel folytatódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának elnöke és a Klubrádió közötti nyilatkozatháború. A Klubrádió szerint a Médiatanács elnöke hazudott.

Karas Monika, az NMHH elnöke néhány nappal ezelőtt

Eltaktikázta magát a Klubrádió a Médiatanács elnöke szerint, hogy jogosultsága meghosszabbítását kérte az FM 92,9-re

Karas Monika csütörtök esti közleményében azt állítja, ha a Klubrádió hajlandó lett volna lemondani médiaszolgáltatási jogosultságának meghosszabbításáról, akkor a hatóság le tudta volna bonyolítani a Budapest FM 92,9 MHz-es rádiós pályázatot időre, még a rádió működési jogosultságának lejáratáig, és így esélye lehetett volna a Klubrádiónak a frekvenciája visszaszerzésére. Karas azonban csúsztat, hiszen a Médiatanács pályázati eljárásai időigényesek, és volt olyan pályázati eljárás, amelynek lezárása bőven az egy évet is meghaladta.

euronews

Cáfolják, hogy lekapcsolnák az Euronews magyar adását

Kert Attila, az Euronews magyarországi igazgatója a Media1 érdeklődésére azt mondta, nincs veszélyben a magyar adás, fel sem merül a lekapcsolás gondolata, ahogyan azt egy, az érintetteket meg sem kérdező oldal terjesztette.

Klubrádió

A magyar média válságára figyelmeztet a Klubrádióra súlyos csapást mérő ítélet után a Nemzetközi Sajtóintézet

Rendkívül csalódottan reagált Klubrádióval kapcsolatos keddi, a Klubrádió a következő vasárnap éjszaka várható elnémításához vezető bírósági ítéletre Scott Griffen, az 1950-es évek óta a sajtószabadságért küzdő nemzetközi szervezet, az International Press Institute (IPI / Nemzetközi Sajtóintézet) igazgatóhelyettese.

Klubrádió

Klubrádió elhallgattatása: reagált az Európai Tanács jogi biztosa, az MSZP, a DK és többen mások

Dunja Mijatovic, az Európai Tanács emberi jogi biztosán és az MSZP-n valamint a DK-n és Hadházy Ákos országgyűlési képviselőn kívül megszólalt a Klubrádió ügye kapcsán a médiaszolgáltatót vasárnapról hétfőre virradó éjszaka elnémítani szándékozó Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság is. Az Európai Tanács illetékese a sajtószabadság újabb szomorú napjának nevezte a mai napot, míg a médiahatóságnál a Médiatanács korábbi döntésének jogszerűségét hangoztatják.

Hadházy Ákos

Indexes cenzúráról írt Hadházy Ákos, de a lapnál máshogy magyarázzák a képviselő szavainak eltűnését

Az ellenzéki politikus képernyőképekkel is igazolta szombaton, hogy eltűnt az Index.hu-ról az a hír, amely a reagálását tartalmazta a vakcinaügy kapcsán az OGYÉI-vel kibontakozott vitában. Az Indexnél a Media1 érdeklődésére technikai hibával magyarázták Hadházy szavainak eltűnését az oldalról. A főszerkesztő végül elnézést kért, és helyreállították a tartalmat.

Kárpáti Márton, a Telexet kiadó Van Másik Kft. ügyvezetője

Cáfolja a Telex tulajdonosa Szombathy Pál, az Index leváltott vezérigazgatójának szavait

„Nem úgy volt az, Pali!” címmel adott ki közleményt a Telex, amelyben Kárpáti Márton, a lap tulajdonosa, egyben az Index egykori főszerkesztő-helyettese arról ír, szerinte nem egészen úgy történtek a dolgok a régi Index szétesése kapcsán, ahogy arról  Szombathy Pál nyilatkozott hétfőn megjelent interjújában, amikor azt állította, a távozó indexeseknek volt B terve.

Novák András az ATV tudósítójaként

Manipulációval vádolja az ATV-t a Magyar Hang – reagáltattuk a csatornát, íme a válasz

A Hang szerint az ATV Egyenes beszéd című műsorába Manhattanből bejelentkező helyszíni tudósító két dologgal kapcsolatban nem korrekten tájékoztatta a tévénézőket az amerikai elnökválasztások kapcsán. A Media1 kérdésére az ATV vezérigazgatója azt mondta, valóban nem volt szerencsés a bejelentkezés, de nem érzi korrektnek az ezzel kapcsolatos és szerinte erről torzan beszámoló írást. Németh S. Szilárd azt is elmondta, miért.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások