
Megjelent a Magyar PR Szövetség online pr-szótára
Az új webes szakszótár könnyen szerkeszthető, és a készítők várják is a további kifejezéseket a felhasználóktól.
Az új webes szakszótár könnyen szerkeszthető, és a készítők várják is a további kifejezéseket a felhasználóktól.
A PRO PR GLOBE Awards szabályainak megfelelően, a jelölési folyamat lezárultát követően 12 ország összesen 25 pr-szakembere nyerte el a 2022-es PRO PR GLOBE Awards címet. A pr-szakma megítéléséért dolgozó szakembereknek szóló díját 2022-ben Bánhegyi Zsófiának, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatójának is odaítélte a bizottság.
Az idei évtől új területekről is lehet jelentkezni.
Cél a pr-szakma következő generációjának felkutatása.
Bár a PR-területen dolgozók kétharmada nő, vezetői posztra jóval kisebb arányban lépnek előre – erre hívja fel a figyelmet a nőnap alkalmából a Magyar Public Relations Szövetség egy 2020-as kutatás adatai alapján.
Az összesen 41 szervezet, 3000 ügynökség és 70 ország bevonásával készült World PR Report felmérés szerint bár igencsak megütötte a területet a COVID-19 a sok lemondott, elhalasztott kampány miatt, és sok elbocsátásra is sor került, de vannak azért bizakodásra okot adó fejlemények is.
Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.
A közel három évtizede alakult szövetség úgy érzi, megérett a változásra, ennek megfelelően számos újdonság bevezetését szavazta meg az MPRSZ nemrégiben megválasztott új elnöksége. Megújul a Sándor Imre PR-díj, változik az MPRSZ arculata, érkezik az új akkreditációs rendszer, és több más változás várható a szervezetnél.
Hónapokon át zajlott az egyeztetés, hogy hogyan érdemes újradefiniálni a public relations kifejezést. A döntést végül Jerevánban hozta meg a nemzetközi pr-szövetség elnöksége.
A Magyar Public Relations Szövetség erkölcsi normagyűjteményét a társadalmi és gazdasági élet szereplőinek jelenben érvényes igényeihez, az ország és a világ megváltozott kihívásaihoz igazították.