fbpx

plakátháború

A népszavazásról szóló, a kormány megbízásából készített óriásplakátok Budapesten, a Nagykőrösi úton 2022. március 30-án.

Milliárdok mentek az érvénytelen gyermekvédelmi népszavazással kapcsolatos hirdetésekre

A Miniszterelnökség idén több mint 5 milliárdot költhetett arra, hogy a hagyományos médiafelületeken népszerűsítsék az országgyűlési választásokkal egyidőben tartott gyermekvédelmi népszavazást. Bár a plakátpiacon, a tévékben, a rádiókban és a napilapokban pörgött a kampány, a közösségi médiás költések a népszavazás esetében alacsonyak voltak.

HVG címlap a Mahir hirdetőoszlopain néhány héttel ezelőtt. Hamarosan lehet, hogy már nem lehet ilyen, pedig 40 éven át hirdettek így. Fotó: Ladányi András / Media1

Eltüntetnék a HVG címlapjait az utcákról

Nem hirdetheti magát többé a HVG Hetilap a Mészáros Lőrinc közelébe került Mahir Cityposter hirdetőoszlopain, pedig 40 éven át így reklámozta a kiadó az aktuális címlapjait.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások