partnerség

Huth Gergely, a Pesti TV műsorvezetőjeként

Átszervezik a fideszes médiaholdingot és szorosabbra fűzik a szálakat a PestiSrácokkal

A cél egyrészt hogy spóroljanak, másrészt, hogy hatékonyabban jussanak el a kormánypárti tartalmak a lakossághoz. Aki például a Magyar Nemzetet olvassa, egyszercsak a PestiSrácokra is átkerülhet majd. A Media1 megtudta azt is, hogy a PestiSrácok videós tartalmait a Karc FM-et júniustól felváltó, főleg a HírTV műsoraiból álló Hír FM-en is hallani lehet majd.

Levente Kaldy, Hajnalka Bíró / Project Agora

Interjú: Hogyan segíthet a Project Agora a weboldalak és hirdetők számára a natív hirdetések területén? (x)

A Project Agora helyi kiadókkal és hirdetőkkel dolgozik együtt a natív hirdetések piacán. A Project Agora a Közép-, Kelet-Európa, Közel-Kelet, Afrika és a Latin-Amerika régiók egyik vezető médiatechnológiai vállalata, amely kizárólagos partneri kapcsolatot ápol a Taboolával, a világ egyik legjelentősebb tartalomajánló és natív hirdetési platformjával. Ahhoz, hogy bemutassuk, mit jelent ez az együttműködés a magyar weboldalak és hirdetők számára, a Project Agora country menedzserével, Káldy Leventével és Bíró Hajnalka médiaértékesítési menedzserrel beszélgettünk. Mindkettejükkel megvitattuk a Taboola és a Project Agora szerepét, valamint azt, hogy hogyan használhatják a natív hirdetést a helyi magyar kiadók és hirdetők.

g7.hu gazdasági hírmagazin

A G7.hu az Adaptive Mediához igazolt

Az idei évtől a G7.hu hirdetési felületeivel bővül az Adaptive Media online médiaportfóliója. Az 5 éves online gazdasági magazin mérföldkőhöz érkezett idén.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások