online vásárlás

e-kereskedelem, internetes vásárlás, webshop, online kereskedelem

Exportkényszerben a hazai e-kereskedelem

Az online kiskereskedelem 45 százalékos rekordbővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly a pandémia alatt. Igen ám, de ennek 41 százaléka a tizenöt legnagyobb e-kereskedőnél realizálódott, melyek közül mindössze öt magyar. A külföldi e-kereskedők térnyerése egyre nagyobb. Külpiacra lépést sürgetnek a szakértők.

online vásárlás, e-kereskedelem

A TikTok is benyomulhat az e-kereskedelembe

A ByteDance tulajdonában álló TikTok kínai változatában, a Douyinben már élesben működik egy érdekes funkció, melyen keresztül tavaly 26 milliárd dollár értékben adtak el sminkeket, ruhákat és egyéb árucikkeket.

A GKI Digitail e-toplistája a legnagyobb e-kereskedőkkel

Megjelent a GKI Digital e-kereskedelmi toplistája, az eMAG-Extreme Digital lett a legnagyobb internetes kereskedő

Idén már hatodik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát a GKI Digital. Az eToplista 2020 élén több mint bruttó 130 milliárd forintos online forgalommal, az immár közös, magyar központú cégcsoportként működő eMAG-Extreme Digital végzett. A kutatásból további érdekességek is kiderültek a hazai internetes kereskedelemről, a piaci szereplőkről és azok ismertségéről.

A Cainiao repülőgépe kiszállítja az Aliexpress termékeket

Ezentúl sokkal gyorsabban megérkezik az Aliexpressről a rendelés Magyarországra

Elindította a Cainiao az első teherszállító repülőjáratát Kína és Magyarország között, ami lehetővé teszi, hogy az Aliexpress kínai online áruház termékei az eddiginél lényegesen gyorsabban eljussanak a magyar vásárlókhoz. A rendkívül gyors ütemben növekedő rendelési igényeket akarják kielégíteni így.

divat, ruha, e-kereskedelem

Egy friss kutatás szerint minden második fogyasztó gyakrabban vásárol divatcikket az interneten, mint a járvány előtt

A koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban, valamint akik ebben az időszakban tapasztalták meg az online vásárlás előnyeit, a járványhelyzet megszűnése után is többet terveznek vásárolni webáruházakban – derül ki a Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felméréséből.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások