
GVH-vizsgálat indult a Használtautó.hu és a Jófogás üzemeltetője ellen
A médiavállalat székhelyén helyszíni kutatást is tartott a Gazdasági Versenyhivatal.
A médiavállalat székhelyén helyszíni kutatást is tartott a Gazdasági Versenyhivatal.
Ezzel a világ legnagyobb online apróhirdetési cégcsoportjává válik a Magyarországon is jelenlévő Adevinta.
A Használtautó.hu-t működtető cég emiatt perre ment a netriskauto.hu-t működtető Netrisk internetes céggel. A Netrisk hétfőn honlapján elismerte a jogsértést, de a Media1-nek már azt nyilatkozta a cég, nem adatlopásról van szó, hanem egy kényelmi funkcióról. A Használtautónál ezt máshogy látják.
A tavalyi 17 százalék után ugyanakkor idén már csak 12 százalékkal, 2021-re pedig mindössze 9 százalékos bővüléssel számolnak a Zenith Advertising szakértői. Az internetes reklámpiac ezzel a teljes hirdetési piac növekedési üteméhez igazodik.