növekedés

Reklámok a Times Square-n

Így változik idén és a következő években a globális reklámpiac

A Dentsu legújabb médiapiaci előrejelzéséből kiderül, mekkorát nőhet idén és jövőre a globális reklámpiac, és hogy milyen trendek várhatók. Az előrejelzés szerint a digitális médiapiac tovább növekedhet, míg a tévé és a nyomtatott sajtó visszaeséssel kénytelen számolni.

Reklámpiac, hirdetések, Piccadilly Circus, közterület, out of home

Idén is növekedhet a nemzetközi reklámpiac a Dentsu előrejelzése szerint – tovább tarol a digitális média, gyengül a nyomtatott sajtó

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 740,9 milliárd dollárt, ami 3,8 százalékos bővülést jelent az előző évi 713,6 milliárd dollárral szemben – áll a Dentsu nemzetközi kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében, melyet a Media1-hez is eljuttatott. A magyarországi reklámköltések idén nagyjából a nemzetközi várakozásoknak megfelelően alakulnak majd.

E-kereskedelem, online vásárlás.

Borúlátóvá váltak a hazai webáruházak

Lassul a növekedés és egyre rosszabbak a szektor kilátásai: 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem növekedési dinamika tekintetében a GKID és az Árukereső kilenc éve készülő Online Kiskereskedelmi Index kutatásának idei második fordulós adatai szerint.

Közterületi reklámok a Times Square-en, New Yorkban.

Zenith: Lassulni fog a globális hirdetési piac növekedése 2022-ben

8 százalékos növekedésre számíthat a globális reklámpiac idén, ami elmarad a korábbi időszak növekedési mutatójától, de magasabb a 2023-ban várható értéknél. Az egyes területeken belül jelentős eltérések lehetnek, derül ki a prognózisból.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások