
Bemutatta stratégiáját a Digitális Kereskedelmi Szövetség
A Digitális Kereskedelmi Szövetség feladatának tekinti, hogy a nemzetközi sikerek eléréséhez szükséges, támogató ökoszisztémát építsen a magyar e-kereskedelmi vállalatoknak.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség feladatának tekinti, hogy a nemzetközi sikerek eléréséhez szükséges, támogató ökoszisztémát építsen a magyar e-kereskedelmi vállalatoknak.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség a GKID-vel közösen elkészítette az Online Export Kutatást, mely a sokszínű és különböző érettségi szintű hazai e-kereskedők legfontosabb kihívásaival foglalkozik átfogóan.
A megrendelések száma csúcson volt, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya azonban csökkent, miközben hódítottak az online piacterek. Összességében 22 százalékos forgalomnövekedés mutatkozott a hazai e-kiskereskedelem teljesítményében – derült ki a Reacty Digital 2021-es évre vonatkozó, a visegrádi XVIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencián ismertetett elemzéséből.
Folyamatos, de lassuló növekedésben az e-kereskedelem: 32,4 százalékos éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta a tavalyi évet belföldi online kiskereskedelem.
Ezután DPD csomagpontokra is lehet kérni a rendeléseket a kék-sárga áruházból.
Elkészült a Reacty Digital éves e-kereskedelmi fogyasztói kutatása, melyből számos érdekesség derül ki a magyarok online vásárlási szokásaival kapcsolatban.
Az Árukereső és a GKI Digital kutatása alapján átlagosan 7 ezer forinttal többet költenek a magyar internetezők karácsonyi ajándékokra mint tavaly és átlagosan 8 főt ajándékoznak meg szeretteik közül.