fbpx

műhold

Parabola.

Lekapcsolták Európában az orosz RT adását, de orosz műholdakról továbbra is elérhető maradt a tévécsatorna

A Media1 műholdas szakértője szerint szerda késő délután óta hiába kapcsolnak az európai Astra1 és Astra2 műholdakra beállított parabolaantennával rendelkezők a korábban Russia Today néven működő orosz RT tévécsatorna programhelyére, az Astra műholdakon már csak fekete képernyőt látható, azaz szünetel a műsortovábbítás. Az orosz műholdakra állított parabolaantennák segítségével ugyanakkor továbbra is elérhető az adás, más kérdés, hogy az európai kábelszolgáltatók ezeket a jeleket nem terjeszthetik most az EU-s tilalom miatt, ami Oroszország Ukrajna ellen indított háborúja kapcsán született, amiért az RT részt vállal az európai biztonság destabilizálásában. Időközben lépett a Google is.

4iG, Antenna Hungária.

Hamarosan dönthetnek a 4iG izraeli műholdcég-vásárlásáról

A SpaceCom műholdas cég tervezett felvásárlása izraeli lapértesülések szerint ellenérzéseket szül az izraeli védelmi minisztériumban. A Jászai Gellért (Mészáros Lőrinc volt üzlettársa) nevével fémjelzett 4iG szerint azonban létezhet olyan feltételrendszer is, amelyben egy kisebbségi tulajdon is elfogadható a cég számára.

Részlet a RT adásából.

Lekapcsoltatta a Russia Today német adását a német médiahatóság

Az RT Deutsch adását az indulása után hét nappal távolította el németországi kínálatából a televízió- és rádiócsatornák sugárzásával és egyéb műholdas távközlési szolgáltatásokkal foglalkozó, franciaországi központú Eutelsat a német médiahatóság felszólítására. A történtekre az orosz külügy felháborodottan reagált, a német hatóság viszont úgy, hogy a csatornának nem volt médiaszolgáltatási engedélye.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások