fbpx

médiafogyasztási szokások

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.

koronavírus miatt tévéző ember

Nagyon megváltoztatta a koronavírus a magyarok médiafogyasztási szokásait

A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!

Emberek a koronavírus ellen védőruhában

Óriásit ugrott a magyar híroldalak látogatottsága a koronavírus-világjárvány hatására

A koronavírus hazai megjelenése és az ennek kapcsán bevezetett, az élet egyre több területét érintő kormányzati korlátozások látványos hatása a hírek iránti lázas érdeklődés, ami a hírsite-ok oldalletöltéseinek közel 90 százalékos növekedéséhez vezetett – derül ki a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és a Gemius közös, a Media1-hez eljuttatott kutatásából.

streaming, internetes rádiózás

Új csúcsot ért el a magyarországi internetes rádiózás

Volt olyan pillanat kedden, amikor egyidejűleg legalább több mint 100 ezren hallgattak magyarországi internetes rádiókat, derül ki szerverstatisztikák alapján, ahogyan az is, hogy a Rádió 1-en hallható Balázsék különösen népszerű az internetes rádióhallgatók körében. Egyértelmű trend a statisztikák alapján a netrádiózás felfutása.

szem

Nőtt a magyarok tévézési kedve

A nők és az idősebbek jelentősen többet, míg a diplomások kevesebbet tévéztek az átlaghoz képest. Sorozatokra és szappanoperákra fordítják a magyarok a legtöbb időt, derül ki a Nielsen Közönségmérés legfrissebb negyedéves összesített tévés statisztikáiból.

rádióhallgatás, rádió

Csökkent a rádióhallgatók száma Magyarországon

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kutatása szerint 5 százalékponttal csökkent a rádióhallgatók száma az elmúlt évben. A médiahatóság kutatása szerint a magyarok is elkezdtek a podcastok és a saját szerkesztésű zenei listák felé fordulni.