
A magyar közmédiát tartják a legkevésbé hitelesnek az unióban egy felmérés szerint
A kontraszt különösen a skandináv országokkal összevetve óriási, ahol az emberek közel háromnegyede szerint az állami média a legmegbízhatóbb hírforrás.
A kontraszt különösen a skandináv országokkal összevetve óriási, ahol az emberek közel háromnegyede szerint az állami média a legmegbízhatóbb hírforrás.
Az Oxfordi Egyetemen működő Reuters Intézet idén is elkészítette a Digital News Report című jelentését, amely 46 ország, köztük Magyarország lakosságának megkérdezésével vizsgálta a legfontosabb tendenciákat a médiában.
Egyre többen használják a digitális szolgáltatókat (például Google, Facebook stb.), amelyek elszívják a bevételt az igazi tartalom-előállítók elől, hívja fel a figyelmet a Magyar Lapkiadók Egyesülete a sajtószabadság világnapján kiadott közleményében.
Azt nézték meg egy tanulmányban, hogy a Fox News republikánus nézőinek változik-e a véleménye, ha négy héten keresztül a demokraták felé hajló CNN-t nézik.
Médiafelügyeleti ügyekkel, frekvenciapályázatokkal és egy új, az online médiumok piacáról és felhasználóiról szóló tanulmánnyal foglalkozott a Médiatanács e heti ülésén.
Mind ismertségben, mint az előfizetőket tekintve vezet a Netflix, a YouTube pedig az egyik leggyakoribb tartalomfogyasztási formává vált a magyar internetezők körében. Kiderült az is, mennyit költünk átlagosan streamingre. A kutatás szerint a podcast még kevésbé népszerű.
Az IAB Hungary kutatásából kiderült, mekkora a hallgatói tábor mérete, valamint kik, miért és hogyan hallgatják ezt az újabb típusú médiumot.
A Nielsen Közönségmérés által készített elemzés szerint változatosan alakult a COVID-19 kitörése óta elmúlt egy év a televíziós piacon: míg a sportcsatornák tavaly őszig a pandémia vesztesei közé tartoztak, a sorozat- és életmódcsatornák a kialakult helyzet nyerteseinek mondhatják magukat. Több időt töltöttek a magyarok a képernyők előtt, azonban megmaradt a szezonalitás.
A Mérték és a Medián által elkészített A politikai tájékozódás forrásai 2020 című kutatásból kiderül az is, hogy mely médiumokat tartják a leghitelesebbnek a magyarok, mit gondolnak az Index körül történtekről, ismerik-e, mi az a KESMA, vagy tudnak-e a Klubrádió frekvenciájával kapcsolatos döntésről.
Ez a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által finanszírozott és a Nielsen Közönségmérés által elkészített tanulmányból derül ki.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.