márkák

Rádió házigazda, műsorvezető, keverés.

Továbbra is milliók rádióznak Magyarországon, jön a mérőműszeres közönségmérés – megtartották a második Nagy Rádiós Napot

Iparági szereplők részvételével került sor a MiértRádió? Egyesület második nagy rádiós konferenciájára csütörtökön. A Media1 helyszíni tudósításából kiderül, hogy hamarosan Magyarországon is mérőműszeres közönségmérés válthatja fel a jelenlegi naplós módszert, ami pontosabb rádióhallgatottsági adatokat eredményezhet.

laptop az asztalon

Felújított laptop vagy új laptop? (x)

Egy felújított laptop vagy egy új készülék beszerzésével járhatunk-e jobban? Egyáltalán mit kell az alatt érteni, hogy a kiszemelt készülék úgynevezett felújításon esik át? Hogyan

Live streaming teleshop - élő online vásárlási ajánlat

Az európaiak 70 százaléka nyitott a Teleshop 2.0-ra

Kínában és Délkelet-Ázsia több országában már nagyon népszerű, és egy friss kutatás adatai szerint a világ számos más országában is népszerűvé válhat a Teleshop új, 2.0-ás online formája. Az élőben közvetített online vásárlási események által a márkák közvetlen kapcsolatba kerülhetnek a vevőkkel.

média, sajtó, tömegtájékoztatás, újságírók, újságírás

Media1 Podcast: Milyen a média megítélése Magyarországon, valamint a világ többi országában, és melyek a leghitelesebbnek tartott médiamárkák?

Bognár Éva, a CEU Demokrácia Intézetének Média-, Adat​- és Társadalomkutató Központjának kutatója volt a Media1 podcast- és rádióműsorának legutóbbi vendége, hogy átbeszéljük a Reuters Institute nemrég elkészült Digital News Report kutatásának eredményeit, amelyből sok érdekesség kiderült a hazai és a külföldi médiatrendekről, médiahasználati szokásokról és az egyes médiamárkák megítéléséről.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások