
Nyomtatott magazint adott ki a 444.hu
A 444 Makro című nyomtatott tematikus lap a Túlélés vs. túl nem élés alcímet viseli, és minden írása e köré szerveződik.
A 444 Makro című nyomtatott tematikus lap a Túlélés vs. túl nem élés alcímet viseli, és minden írása e köré szerveződik.
A médiavállalat által közzétett tartalmak közül sokat segíthetnek a tanulásban a középiskolásoknak a történelmi tematikájú bookazine-ok.
A kreatív igazgatónak kinevezett stylist mellett új főszerkesztő is munkába állt a Marquard Media magazinjának élén. Az InStyle kívülről-belülről teljesen megújul.
A GameStar utolsó esélye, ha az olvasói megmentik: ehhez 2500 új vagy meghosszabbított előfizetésre lenne szükség. A januári lapszám egyébként biztosan kimarad, rovatként a PC World magazinon belül jelennek meg.
A Marquard Media Magyarország átstrukturálja üzleti fókuszait 2020-ra, ennek esik áldozatul a magyar Playboy mellett az Exclusive és a Men’s Health című lap is.
A NOK megújított módszertant vezet be a hazai olvasottságkutatásban és a NOK megújítja a Felügyelő Testületének tagjait is.
A Hahota és a Kockás visszatérése után a Kretén is feltámad. Keddtől jelenik meg újra a 2009-ben megszűnt vicclap.
Bár nem nyomtatják ki többé a Magyarországon is jelenlévő magazint az Egyesült Királyságban, de a kapcsolódó online médium megmarad, hiszen nagy olvasóbázissal rendelkezik.
Témája a munkáltatói márkázás. Az Employer Branding Magazin évente háromszor jelenik majd meg, most jött ki az első szám.
Az Art is Business magazin a kulturális szféra és a profitorientált vállalatok között kíván hidat teremteni.
Copyright © 2019-2020 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.91.2020.11.11.2106
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.