
Milliárdos szerződést kötött Balásy Gyula médiaügynökségeivel a hazai motorsportban érdekelt cég
A Fidesz-KDNP-kormány kedvenc médiavállalkozója újabb megbízást kapott.

A Fidesz-KDNP-kormány kedvenc médiavállalkozója újabb megbízást kapott.

Az állami energetikai vállalattól két év alatt csaknem 6 milliárd forintot kaptak a Mediaworks sajtótermékei és a TV2, miközben például a 24.hu, a HVG és a Telex oldalain egyáltalán nem hirdetett az MVM.

Ismét a kormány kedvenc médiavállalkozója kapott megbízásokat a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökségtől.

A legújabb állami megbízásokat kizárólag a NER kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula cégei kapták a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól.

2,8 milliárd forintra növelik az Államadósság Kezelő Központ kommunikációra fordítható keretösszegét.

„Brüsszelt” ugyan egyelőre sikertelenül próbálta megállítani a kormánykedvenc New Land Media és a Lounge Group tulajdonosa, Balásy Gyula, a Media1.hu információi szerint a Marketing&Media című magazinnál sikerrel elérte idén, hogy a lap megjelenése előtti utolsó pillanatban kivegyék őt a legbefolyásosabb hazai médiások toplistájáról. Arról a listáról, amelyen az elmúlt években még fontos helyet foglalt el, és amelyen eredetileg idén is ott lett volna.

Közzétette újabb negyedéves beszámolóját a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal, ezúttal a kommunikációs feladatok ellátásáról. Kiderült az is, hogy 140 milliót költ el kommunikációra a kormányközeli Alapjogokért Központ.

Ezúttal is Balásy Gyula cégeinek az ajánlatát választották a lebonyolításhoz.

Újabb jelentős állami megbízást nyert el a New Land Media és a Lounge Design.

Az ügy hátterében Rogán Antal médiagépezete és a kormány kedvenc kommunikációs cége, a Balásy Gyula nevével fémjelzett New Land Média áll.