
W by Roadster néven új lap indul
Egy évente kétszer megjelenő új bookazine indítását jelentette be néhány perccel ezelőtt a magyar tulajdonú Player Media Group.
Egy évente kétszer megjelenő új bookazine indítását jelentette be néhány perccel ezelőtt a magyar tulajdonú Player Media Group.
Csehországban és Szlovákiában már erős brandről van szó, az ígéretek szerint a magyar nyilvánosságba is új színt hoznak.
Az oldal alapítói fővárosi szórakozóhelyek és programsorozatok megálmodói (RadioBro, Budapest Essentials, Fridge Fesztivál sport tartalmai stb.), akik évek óta jelen vannak Budapest kulturális életében.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a koronavírus-világjárvány alatt is folytatja tevékenykedését, de immáron videokonferencián keresztül hozza a döntéseit. Ezen a héten is jutott bírság az RTL Klubnak, rádiós pályázatokkal foglalkoztak és elfogadtak egy tanulmányt arról, hány százalék volt a hangsúlyozottan magyar termékeket népszerűsítő reklámszpotok aránya.
A legnagyobb hazai művészeti magazin hirdetési felületeit is az Adaptive Media értékesíti ezentúl.
Az új, főleg autós utazásokra fókuszáló magazint a roadster.hu kiadója, a Player Media adja ki, mely egyébként idén további három terméket is tervez a meglévő portfóliója mellett.